19 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 15+2 en heb nog geen buikje 🙈 zijn mijn eerste kindjes en mij werd vandaag verteld dat dat zeker nog even kan duren, denk aan een week of 5, 6.

3 jaar geleden

Hier 16 + 3 maar al een flinke buik. Ligt denk ik ook aan hoe je gebouwd bent toch?

3 jaar geleden

Reactie op TwinGirlsMom

Ik ben 15+2 en heb nog geen buikje 🙈 zijn mijn eerste kindjes en mij werd ...
Oh echt Ok dat stelt mij wel gerust haha. Haha ja ik heb wel een dochter Voor m'n is het baby 2 en 3

3 jaar geleden

Reactie op Tweeling 2020

Hier 16 + 3 maar al een flinke buik. Ligt denk ik ook aan hoe je gebouwd be ...
Ja zou best wel kunnen. Ik ben wel heelveel afgevallen 12 kg door schildklier.. en hield letterlijk niks binnen.. Kan nu pas weer redelijk eten

3 jaar geleden

Hier 16+4 en al een aardig buikje

3 jaar geleden

Reactie op Nappie32

Hier 16+4 en al een aardig buikje
Ok mooi.. Ja ik vroeg wel aan de gynaecoloog maar ze zei het komt nog wel. En dat de kids wel goed groeien

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben 15+1 en ook nog niet echt een buik. Tweede zwangerschap voor mij, bij mijn dochter had ik al meer buik dus vind het ook vreemd met een tweeling.

3 jaar geleden

Reactie op m.d.

Hoi! Ik ben 15+1 en ook nog niet echt een buik. Tweede zwangerschap voor mi ...
Hoi! Jaa echt hee dat had ik dus ook.. hmm komt goed dadelijk hebben we een ballon 🙈

3 jaar geleden

13 weken zwanger nu van een tweeling. Dit worden onze eerste (en laatste) kindjes 😂 Buik voelt al behoorlijk dik! Er is mij vertelt dat met tweelingen je met buik 6 weken voorloopt.

3 jaar geleden

Ik ben morgen 16 weken en heb echt al een enorme buik dit is wel mijn tweede zwangerschap maar ik zag er vorige keer met 25 weken zo uit, eerlijk gezegd ben ik echt bang hoe groot ik ga worden.. nog niets aangekomen maar dat zou je niet zeggen als je me ziet! Een kleiner buikje in het begin lijkt mij heerlijk, die worden vanzelf ook groot!

3 jaar geleden

Reactie op MamaDec2020

Ok mooi.. Ja ik vroeg wel aan de gynaecoloog maar ze zei het komt nog wel. ...
Zolang de kids goed groeien komt dat buikje vanzelf.... Ik kon met 9 weken mijn eigen broeken al niet meer aan, dat is ook geen feestje

3 jaar geleden

Reactie op Farah84

13 weken zwanger nu van een tweeling. Dit worden onze eerste (en laatste) k ...
Wow echt 🙈

3 jaar geleden

Reactie op loesnieuw

Ik ben morgen 16 weken en heb echt al een enorme buik dit is wel mijn tweed ...
Jaa ik merk wel verschil hoor. Bij mijn eerste werd me buik echt pas zichtbaar in de 5de maand haha. Ben nu bijna 17 weken. Maar komt goed ja klopt het is wel fijn. Ik ben zelf klein en slank dus dan vind ik het wel fijn dat ik die heelveel gewicht aan de voorkant heb ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Nappie32

Zolang de kids goed groeien komt dat buikje vanzelf.... Ik kon met 9 weken ...
Jawel dat zeker. Elke x die echo's word er helemaal verliefd op. Dat ik denk kom maar haha. Nee klopt heb wel al positie kleding gekocht en het zit wel lekkerder dan die gewone broeken haha

3 jaar geleden

Hoi ik ben nu 20 weken en mn buik begint egt rond te worden. Dit is nummer 2 en 3. Dus kan zijn als dit je eerste zwangerschap is dat t wat later komt.

3 jaar geleden

Reactie op Coriene

Hoi ik ben nu 20 weken en mn buik begint egt rond te worden. Dit is nummer ...
Okok mooie buik! ☺️ Nee van mij is het ook 2 en 3 Alleen k ben extreem veel afgevallen dus miss dat m'n buikje daarom niet echt nog meer werkt. Ik heb eigenlijk geen idee, maar de verloskundige zegt om geen zorgen te maken. Maar uiteindelijk doe je dat wel snap je. Bepaalt of de groei en alles wel goed gaat

3 jaar geleden

Reactie op MamaDec2020

Jawel dat zeker. Elke x die echo's word er helemaal verliefd op. Dat ik de ...
Vandaag 17 weken precies.... Deze week voor mn gevoel in grote niet echt gegroeid, wel lijkt mn buik een stuk ronder geworden

3 jaar geleden

Ik ben nu 29 weken presies

3 jaar geleden

Hoi Coriene, Ja, bij mij voelt het nu wel eindelijk als het groeien van.. Erg last van m'n rug helaas. Voel het nu ook wel Ik ben nu 25 weken en 3 dagen ☺️