9 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan op restaurant met ons dochter sinds ze 13 maand is. Probeer op terras buiten te zitten. Zet ze pas echt aan tafel als het tijd is om te eten. Als het niet anders kan dan aan tafel zitten kleurboekjes, smartmax, een tic-tac doosje met knoopjes ( voor te vullen en leegmaken ) is een activiteit dat onze peuter 2 u heeft beziggehouden op het vliegtuig
2 jaar geleden
Is echt afhankelijk van je kindjes en hoeveel je er al mee hebt geoefend. Wij gaan vanaf het begin elk weekend al naar een terras waar in het begin amper een kop koffie lukte en nu lunchen we rustig en gaan we ook naar restaurants waar hij het 1,5 uur zonder enige moeite volhoudt en vervolgens nog wel een uur als we tussendoor even met hem lopen of stuk speelgoed meenemen (wij nemen altijd iets geluidloos mee om andere gasten niet tot last te zijn). Dolgelukkig om een bal over tafel te rollen, een mini toren te bouwen etc.
2 jaar geleden
Wij gaan regelmatig uiteten en in onze vakantie zelfs elke dag geweest twee weken lang. Ik gaf haar altijd een klein hapje vooraf en in het restaurant een bakje met aan stukjes gesneden ei/komkommer/olijfjes/kersen zodat ze even bezig is. Zo nu en dan een hapje van ons. Soepstengels mee of wat stukjes brood. Als laatste redmiddel een iPad met een filmpje wat ze kan kijken of iets om mee te spelen idd. Gaat prima. Ene keer beter dan de andere keer maar het is zeker niet iets om te vermijden. Thuis zitten ze ook aan tafel.
2 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Is echt afhankelijk van je kindjes en hoeveel je er al mee hebt geoefend. W ...
Dat trainen op een terrasje doen wij ook. Een restaurant durf ik nog niet aan. 😁
2 jaar geleden
Dat trainen op een terrasje doen wij ook. Een restaurant durf ik nog niet a ...
Haha ja dat is een aardige stap om te doen. Gaan zodra een terras 1 a 1,5 uur goed gaat. Een all you can eat bijna direct na het middagslaapje vond ik ideaal om te oefenen (wel een rustige ochtend).
2 jaar geleden
Gewoon doen! Als het gaat zal je super blij zijn en lukt het niet dan heb je het geprobeerd.
Wij gaan vaak uit eten met zijn 3e maar eten alleen een hoofdgerecht (deden we ook al voordat ze er was). Dit is qua tijd misschien meer behapbaar om eens te proberen.
Toen we voor het eerst met de familie een drie gangen menu aten had ze moeite om het helemaal vol te houden, maar het is wel gelukt uiteindelijk.
2 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Haha ja dat is een aardige stap om te doen. Gaan zodra een terras 1 a 1,5 u ...
Houdt die van jou dat vol? Na 1 a 2 uur terras is die van mij wel klaar met stilzitten en mooi zijn. 😂
2 jaar geleden
Houdt die van jou dat vol? Na 1 a 2 uur terras is die van mij wel klaar met ...
Oh ik las het verkeerd. 😁