50 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Genieten!!
Hahaha nou helaas weinig genieten hoor we gaan met 2 maanden verhuizen en maandag komt de fotograaf voor ons huis te koop te zetten, dus ja dat word even flink opruimen

2 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Hahaha nou helaas weinig genieten hoor we gaan met 2 maanden verhuizen en m ...
Oh sad.. Haha je typte heerlijk, dus ik ging er van uit dat je lekker ging relaxen samen.. Verkeerde aanname sorry!

2 jaar geleden

Ons meisje is nu twee keertjes wezen logeren bij oma en opa. Alleen mama slaapt die nacht dan minder goed😔

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Oh sad.. Haha je typte heerlijk, dus ik ging er van uit dat je lekker ging ...
Hahah blijft het nog steeds hoor heerlijk. Je heb geen omkijken naar die kleine geen rekening hoeven houden

2 jaar geleden

Neee haha doe ik echt pas als hij zelf kan aangeven of hij dat wilt.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Ons meisje is nu twee keertjes wezen logeren bij oma en opa. Alleen mama sl ...
Waarom laat je hem dan logeren...

2 jaar geleden

Reactie op femme1

Waarom laat je hem dan logeren...
Soms kan het niet anders

2 jaar geleden

Reactie op femme1

Neee haha doe ik echt pas als hij zelf kan aangeven of hij dat wilt.
Wij ook!

2 jaar geleden

Hier ook nog niet. Geen noodzaak en geen behoefte. Bij opa en oma wordt ook gerookt binnen dus erg aanlokkelijk is het niet. Komt wel als ze wat ouder is en het zelf aan kan geven. En ook juist omdat ze (meestal) goed slaapt, wil ik dat niet in gevaar brengen door haar ergens anders te laten slapen in een vreemde omgeving. 🤭 Als opa en oma dat zo graag willen, komen ze toch een keer bij jullie slapen en mogen zij de nachtdienst en ochtenddienst doen. 😉🤣

2 jaar geleden

Ja, twee keer bij de ene oma en meerdere keren bij andere oma. Onze dochter is ook geen goede slaper en daarom zat er ik regelmatig doorheen. Dat ze af en toe uit logeren ging heeft me wel op de been gehouden. Dan sliep ik tenminste. En bovendien gaat het best heel goed! Ik vond het de eerste keer wel spannend. Maar gewoon een x proberen is m’n advies :) misschien valt het reuze mee!