11 Reacties

6 jaar geleden

Heb je een test gedaan die zegt hoelang?

6 jaar geleden

Indd een test can clearblue die aangeeft hoelang. En weet je wanneer je ovulatie is geweest?

6 jaar geleden

Hoi marciana, ik heb een clear blue test gedaan dinsdagavond en die gaf aan 1-2

6 jaar geleden

Hi! Met een onregelmatige cyclus is dat ook moeilijk te bepalen.. eerste dag van je vorige menstruatie aanhouden en dan cyclus van 44 dagen aanhouden komt denk ik het beste id buurt. (Kan via sites). Verder idd de echo afwachten, ook met een regelmatige cyclus word je dan nog wel eens verrast. En verder zegt het niet zoveel; meeste kindjes komen tussen week 37/42.. gewoon genieten van je positieve test! 馃

6 jaar geleden

Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Na een telefonische intake met de verloskundige kon ze toch een inschatting maken, maar inderdaad wachten tot de echo om wat meer zekerheid te krijgen.

6 jaar geleden

Hoi imane, ik had 26 maart mijn eisprong, weet ik zeker want dat voel ik altijd heel duidelijk.

6 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Na een telefonische intake met de verl ...
Dat is heel fijn om te weten...dankjewel! Dit is m鈥檔 tweede zwangerschap maar vind het nog wat vroeg om al te bellen.

6 jaar geleden

Reactie op tesje87

Hoi imane, ik had 26 maart mijn eisprong, weet ik zeker want dat voel ik al ...
Dan tel je daar 38 weken bij op :) Ik heb hetzelfde probleem en ook zo berekend. Klopt misschien niet precies, maar dat komt met de termijnecho wel!

6 jaar geleden

Ik heb dit ook! Mijn test gaf aan op 5 april 2020 2-3 dus 4/5 weken. Weten jullie dan ongeveer wanneer ik uitgerekend zou moeten zijn? 馃檲

6 jaar geleden

Hoi Hier ook iemand die best wel onzeker erover is... mijn cyclus is heel kort en vari毛rend... laatste was 23 dagen... hierdoor ben ik nu 5 weken en 5 dagen zwanger (kleine schatting van de VK) 18 mei heb ik mijn eerste echo (super spannend omdat ik zoooo graag wil weten of alles goed is en hoe ver ik ben) Maar helaas moet je gewoon afwachten tot je eerste echo in deze Corona tijd....

6 jaar geleden

Reactie op Svdbx

Ik heb dit ook! Mijn test gaf aan op 5 april 2020 2-3 dus 4/5 weken. Weten ...
Begin december ook... vaak kun je via site 24baby wel kleine schatting maken. Heb ik ook gedaan!