159 Reacties

4 jaar geleden

Dit is erg spannend, ik vind het allemaal nog er pril, om nu al vast te leggen dat ik zwanger ben. Op 27 maart moet mijn menstruatie uitblijven.

4 jaar geleden

Volgens mij is mijn uitgekerend datum 3 of 5 december.

4 jaar geleden

Dit is erg spannend, ik vind het allemaal nog er pril, om nu al vast te le ...
Dat verschilt 2 dagen met mij, ik zit op 25 maart, dus ook rond 3 december uitgerekend dan. Ga jij al vroeg testen of wacht je tot de 27e?

4 jaar geleden

Ik ga zeker vroeg testen, ben een beetje ongeduldig. ik heb de test net gekocht, zaterdag ga ik het doen.

4 jaar geleden

Ik ga zeker vroeg testen, ben een beetje ongeduldig. ik heb de test net gek ...
Wauw dat is wel heel vroeg! Ik twijfel nog of ik zaterdag of zondag voor het eerst wil gaan testen. Heb 4 vroege in huis, dus als het negatief is wil ik vanaf de 1e test elke dag testen en als het positief is ga ik om de dag tot het netjes oploopt. 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Wauw dat is wel heel vroeg! Ik twijfel nog of ik zaterdag of zondag voor he ...
馃槀 ik wil het gewoon zo graag. vorige maand heb ik eigenlijk al veel geld besteed aan testjes. En deze maand ook al aan ovulatie test gedaan dus moet echt goed komen.

4 jaar geleden

馃槀 ik wil het gewoon zo graag. vorige maand heb ik eigenlijk al veel geld b ...
En, al nieuws? Hier nog niets, morgen NOD. Vanochtend voor het eerst niet getest, morgen weer proberen...

4 jaar geleden

Ik ga voor jullie duimen. Ik heb al 2 positieve testen in handen gehad, dus durf het eindelijk te geloven

4 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Ik ga voor jullie duimen. Ik heb al 2 positieve testen in handen gehad, dus ...
Same here. Durf het ook nog niet te geloven 馃槈

4 jaar geleden

Hallo. Mijn nod is de 26ste en ik kon me ook niet meer wachten de 22ste een heel licht streepje. De 23ste een duidelijker streepje en de 24ste een nog duidelijker streepje. Nu even gestopt met testen en zaterdag doe ik er nog een kijken of het nog donkerder word. Ik kan het nog bijna niet geloven en ik loop over van blijdschap. Ik zit ook rond de uitgerekende datum van 3 a 5 december. Heel spannend allenmaal

4 jaar geleden

Reactie op SLVB

Hallo. Mijn nod is de 26ste en ik kon me ook niet meer wachten de 22ste een ...
Jaaa mijn nod is ook pas morgen! Maar heb eergister al getest en gister nog een keer voelde het aan alles! Twee van de Kruidvat super duidelijke streep en 1 van clearblue!!! Zo blij! 馃槏馃槏馃槏

4 jaar geleden

Mijn nod is eigenlijk pas 29 maart maar heb 22 maart positief getest... en loopt nog steeds netjes op want test nog steeds omdat ik het niet geloof hahaha al heb ik al wel wat kwaaltjes en wist ik afgelopen zondag.... ik moet testen. Ik ben 6 december uitgerekend

4 jaar geleden

Reactie op Madeliefjexx

Jaaa mijn nod is ook pas morgen! Maar heb eergister al getest en gister nog ...
Wauwwww van harte gefeliciteerd! Super bijzonder allenmaal.

4 jaar geleden

Vorig jaar oktober is na 22 weken ons zoontje Beau dood geboren 馃様. Nu zijn we opnieuw zwanger dankzij een cryo van dezelfde ICSI poging. 4 dec uitgerekend! Zo ontzettend spannend! Ik hoop voor iedereen hier op een gezonde, fijne zwangerschap en een gezond kindje!!

4 jaar geleden

Vandaag een test gedaan was overduidelijk zwanger. Ben 1 december uitgerekend. Ben wel heel erg bang nu met het corona gebeuren. Had de verloskundige gesproken en ik krijg pas met 12 weken de eerste echo. Met 9 weken een telefonische intake...

4 jaar geleden

Eergister claer bleu test gedaan. Deze gaf 2-3 aan. 9 april telefonische intake gesprek. Nog geen datum voor echo, erg benieuwd. Erg benieuwd wanneer ik uitgerekend zal zijn en hoeveel weken ik nu zwanger zal zijn. Zwanger van 1e kindje

4 jaar geleden

Ben zelf 2 december uitgerekend.

4 jaar geleden

Vandaag me aangemeld bij de verloskundige praktijk nu wachten op een telefoontje. Ik hoop dat ik bij 8 weken de eerste echo mag mee maken. Helaas denk ik dat het anders gaat lopen i.v.m het carona virus. Ik vind het allemaal mega spannend en ben erg benieuwd. Hoeveel weken ik ben.

4 jaar geleden

Gisteren aangebeld bij verloskundige praktijk. 29 april afspraak, vanwege de corona crisis wordt het misschien wel een bel moment.

4 jaar geleden

Wij voor 4 december 馃槏