159 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op carmenVP

Wij voor 4 december 馃槏
Voor ons waarschijnlijk ook!

4 jaar geleden

4 dec uitgerekend 馃グ

4 jaar geleden

Net getest.... en zwanger! Niet te bevatten nog! Ga met jullie meelezen!

4 jaar geleden

Reactie op derdeopkomst

Net getest.... en zwanger! Niet te bevatten nog! Ga met jullie meelezen!
Wat super gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Woensdag positief getest en vanmorgen extra getest wij zijn zwanger, en denk 4 december uitgerekend馃グ

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Sinds dinsdag avond had ik het gevoel zwanger te kunnen zijn maar durfde het niet teveel te geloven. Vanmorgen een test gedaan en ja hoor positief! Ik kan het nog steeds niet geloven. 馃檹馃徏 ik denk 6 dec uitgerekend

4 jaar geleden

Reactie op SLVB

Wat super gefeliciteerd!
Dankjewel SLVB! 鉂わ笍

4 jaar geleden

Hoi dames. Ik heb ook pos getest. Heb maandag al een test gedaan en ja hoor ik kon dit niet geloven. Dinsdag een. Ieuwe test en die liep al mooi op. Ook een CB en gaf aan 2 weken. Bloed laten trekken en ook pos maar nog vroege zwangerschap. Heb 24 april een afspraak bij de gynea.

4 jaar geleden

Spannend allemaal! Ik heb getest en positief! Wss 4 december馃槏

4 jaar geleden

Wij hebben vandaag een voorzichtige positieve test gehad. Morgenochtend nog een keer om zeker te weten. Tot nu toe zou het 4 december zijn qua uitgerekende datum. Maandag ga ik de huisarts bellen

4 jaar geleden

Vanmorgen positief getest. Ws 06-12 uitgerekend馃槉

4 jaar geleden

Hier ook een mooie positieve test en zes december uitgerekend

4 jaar geleden

Tussen 2 a 3 december

4 jaar geleden

Hoi hoi, Heb dinsdag positief getest. Rond 1 december uitgerekend. Gefeliciteerd allemaal 馃槉

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal en geniet van jullie zwangerschap! 馃槉

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Als ik het goed berekend heb, ben ik 2 december uitgetekend! Gefeliciteerd allemaal 馃檪

4 jaar geleden

Yeahh 馃コhier gister positief getest en ik ben 5 December uitgerekend.. iemand anders met dezelfde datum ?

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb gisteren getest en daar kwam een heel licht streepje uit, dus het was nog even spannend. Vanochtend maar een clearblue test gedaan en daar kwam het verlossende woord: zwanger!!! Ik ben 3 december uitgerekend als het goed is 馃槉

4 jaar geleden

Gefeliciteerd aan alle aanstaande mama鈥檚 en papa鈥檚. Vanmorgen test gedaan en positief :)! Eerste zwangerschap. Uitgerekende datum is 4 december. Zorg goed voor jullie zelf

4 jaar geleden

Gefeliciteerd aan alle aanstaande mama's en papa's heb vandaag getest en ben 29 december uitgerekend