159 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op SLVB

Vandaag me aangemeld bij de verloskundige praktijk nu wachten op een telefo ...
Ik heb ook gebeld en ivm coronavirus is de 8 weken echo komen te vervallen en doen ze het nu bij 11 weken

4 jaar geleden

Hoi hoi, Na 2 jaar ziekenhuis had ik afgelopen dinsdag een positieve test, eindelijk!! En ben ik rond 1 december uitgeteld. 14 april eerste echo, spannend!! Iedereen gefeliciteerd!! 💕

4 jaar geleden

Reactie op Marloes885

Ik heb ook gebeld en ivm coronavirus is de 8 weken echo komen te vervallen ...
Ik mag met 9 weken naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Bij mijn eerste ook in het ziekenhuis en toen mocht ik al met 6,5 week komen. Nu dus echt even het geduld opbrengen. Jammer dat het coronavirus nu zo aanwezig is. Ik vind het daardoor wel extra spannend. Moet ook gewoon werken dus loop ook wel iets meer risico

4 jaar geleden

Gisteren test gedaan zeer positief 3 dec uitgerekend als alles goed gaat van ons eerste kindje erg spannend allemaal

4 jaar geleden

Vandaag test gedaan en positief! Eerste kindje. 4 dec uitgerekende datum.. Super spannend!

4 jaar geleden

Ik moest vandaag ongesteld worden , vandaag ook getest , en jaa hoor positief ! 😍 6 december uitgerekend .

4 jaar geleden

Van de week positief getest, 2 december uitgerekend. Ivm met een missed abortion met dr kerst (uit eindelijk pas in januari mijn lichaam verlaten) mag ik gelukkig met 7 weken komen voor een echo. Ik ga duimen voor een kloppend hartje❤️ Het word me 2de kindje

4 jaar geleden

Eerste kindje, eergisteren positief getest. 5dec uitgerekend

4 jaar geleden

Reactie op manmyr

Yeahh 🥳hier gister positief getest en ik ben 5 December uitgerekend.. iema ...
Dag Mandy, hier ook 5 december uitgerekend! Zaterdagochtend positief getest, eerste kindje🥳 gefeliciteerd allemaal!!

4 jaar geleden

4 december! 🙋🏻‍♀️

4 jaar geleden

Hier gisteren positief getest, waarschijnlijk 6-12 uitgerekend😁

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ten eerste gefeliciteerd voor iedereen 🥰 Na bijna 2 jaar zkh bezoeken afgelopen donderdag en vanmorgen een positieve test 🎉 zo blij! Maar durf het eigenlijk nog niet helemaal te geloven. Als het goed is 6 december uitgerekend. Morgen de gyn bellen, hopelijk mogen we snel een echo maken

4 jaar geleden

Hier 3 december uitgerekend!! 3de kindje😃

4 jaar geleden

Vandaag positief getest, onregelmatige cyclus, verwacht tussen 2-12/5-12 Super spannend 5-12-2019 met 6,5 weken een miskraam gehad dus we duimen!

4 jaar geleden

28 november! Maar toch wil ik ook bij de decemberclub, want je weet het maar nooit! Fijne zwangerschap gewenst iedereen!😘♥️

4 jaar geleden

Hi! 25-3 eerste hele lichte streepje en vandaag een knaller. Ik denk ergens rond 3/4 dec. Hopen dat t allemaal goed gaat🤞🤞

4 jaar geleden

Hoi ik heb gisteren getest en een licht streepje! Wil morgen nog een keer testen om te zien of het wat oploopt. Ik gok nu rond de 6 december maar dat allemaal maar even afwachten. In januari met een ruime 6 weken helaas een miskraam gehad dus kan er nog niet helema op vertrouwen voor mijn gevoel. Allemaal gefeliciteerd met de positieve testen!

4 jaar geleden

Reactie op Schatjes52

Ik mag met 9 weken naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Bij mijn eerste ...
Zag je toen al iets op de echo de eerste keer met 6,5?

4 jaar geleden

Vrijdag bloedgenomen HCG 144 . Zaterdag was mijn nod. Uitgerekend voor 5 dec,. Heel bang :(

4 jaar geleden

Reactie op manmyr

Yeahh 🥳hier gister positief getest en ik ben 5 December uitgerekend.. iema ...
Ik