159 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Spannend1

Ik
Ik heb vandaag 2 positieve testen en ben ook 5 december uitgerekend haha

4 jaar geleden

Reactie op Spannend1

Vrijdag bloedgenomen HCG 144 . Zaterdag was mijn nod. Uitgerekend voor 5 de ...
Is 144 laag dan? Ik ken alleen de urine testen zeg maar..

4 jaar geleden

Reactie op Spannend1

Zag je toen al iets op de echo de eerste keer met 6,5?
Ja zeker! We zagen het hartje al kloppen. Het was echt nog heel klein en de arts had ons wel voorbereid op het feit dat het ook kon zijn dat er geen hartje te zien was nog, dan hadden we een week later terug moeten komen. Gelukkig waren we gelijk gerust gesteld. Anders was die week wel mega spannend geweest!

4 jaar geleden

Hoi iedereen, Hier donderdagavond en vrijdagochtend getest en ook zwanger! Kunnen het bijna niet geloven, proberen bijna 4 jaar om zwanger te worden en nu is het gelukt! 23 april hebben we de eerste echo. Ik ben alleen door de zenuwen vergeten wat de uitgerekende datum is, weet iemand of je bij ICSI de punctie datum aanhoudt of de terugplaatsing?

4 jaar geleden

Reactie op Rianne S

Hoi iedereen, Hier donderdagavond en vrijdagochtend getest en ook zwanger! ...
Op freya website staat dit geloof ik!☺

4 jaar geleden

Reactie op Pirntje

Op freya website staat dit geloof ik!☺
Thanks, ga ik even kijken!

4 jaar geleden

2 december ! 🥳🙋🏼‍♀️

4 jaar geleden

Gisteren positief getest op mijn NOD, licht streepje zichtbaar. Durf het bijna nog niet te geloven, zo spannend allemaal! Wsl rond 7 dec uitgerekend

4 jaar geleden

30 november, maar toch graag ook bij decemberclub 😬

4 jaar geleden

Hier na 9 rondes positief! 3 december uitgerekend. 23 april eerste echo 😍

4 jaar geleden

Reactie op Cindylove

Hier na 9 rondes positief! 3 december uitgerekend. 23 april eerste echo 😍
Wauw wat fijn! Gefeliciteerd! En aan iedereen natuurlijk! 💖💙

4 jaar geleden

Vandaag de verloskundige praktijk gebeld om de eerste afspraak te maken. 24 April mag ik voor het eerst de kleine zien. (Ben dan 8 weken) Super spannend.

4 jaar geleden

Ik heb ook net gebeld en mag 4 mei komen. Jammer dat t zo lang duurt maar ik snap t wel. Hopelijk dan een mooie echo 🤞🤞

4 jaar geleden

Ik heb ook net gebeld en mag 4 mei komen. Jammer dat t zo lang duurt maar i ...
Spannend.. ik ook

4 jaar geleden

Reactie op Cindylove

Hier na 9 rondes positief! 3 december uitgerekend. 23 april eerste echo 😍
Gefeliciteerd! Hier ook 23 april de eerste echo! Spannend! Wrs 30 november uitgerekend :)!

4 jaar geleden

Reactie op nurse89

30 november, maar toch graag ook bij decemberclub 😬
Ik ook 30 november 😃

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal 🤗 waarschijnlijk 2 december uitgerekend.

4 jaar geleden

Jeeej, ik mag 14 april al voor een echo! Ben dan 6 wkn, helaas mag mn partner alleen niet mee 😢 erg jammer, aangezien we hier samen bijna 2 jaar voor hebben geknokt

4 jaar geleden

Reactie op Sansel88

Jeeej, ik mag 14 april al voor een echo! Ben dan 6 wkn, helaas mag mn partn ...
Ja dat is jammer he. Voor mij staat de afspraak voor nu op 28 april. Ik weet nog niet of mijn partner mee mag. Ik hoop het wel maar we zullen het zien. Rare tijd om zwanger te worden. Wij zijn ook al bijna 2 jaar bezig geweest en nu dit erbij. Onze eerste zwangerschap stond in het teken van zorgen en overlijden van mijn schoonmoeder en had zo gehoopt deze zwangerschap onbezorgd door te kunnen. Maar ik hoop dat we over een maandje of 2 alsnog volop kunnen genieten met zijn allen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Schatjes52

Ja dat is jammer he. Voor mij staat de afspraak voor nu op 28 april. Ik wee ...
Bij mij staat het helaas al vast dat mijn man niet mee mag. We begrijpen de situatie maar dat neemt niet weg dat we hier ontzettend van balen. Het is ook ons eerste kindje dus alles is nieuw en spannend en dit wil je natuurlijk samen doen.