159 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Bij mij staat het helaas al vast dat mijn man niet mee mag. We begrijpen d ...
Ja dat is ook zo.. Hopelijk de rest van de controles wel gewoon samen

4 jaar geleden

Reactie op Schatjes52

Ja dat is ook zo.. Hopelijk de rest van de controles wel gewoon samen
Ja dat zou fijn zijn! Hopen en duimen haha, 👍🏻

4 jaar geleden

23 april heb ik een intake met de verloskundig. Zodra er weer mensen mogen komen word het een echo anders met 10 weken dat is dus 7 mei. Ik ga maar vanuit dat het 7 mei word. Vind het allemaal wel allemaal spannend zo lang wachten om te horen of het goed is.

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Ja dat zou fijn zijn! Hopen en duimen haha, 👍🏻
Ja dat zou wel fijn zijn 😊

4 jaar geleden

Voorzichtig denk ik dat ik zwanger ben en zou ik volgens mijn berekeningen 4 december uitgerekend zijn. Vanmorgen test gedaan nu ik 4 dagen overtijd ben. Als ik morgen vroeg weer een positieve test heb en het streepje donkerder is dan wil ik het geloven. Januari dit jaar miskraam gehad met ruim 7 weken, was onze eerste zwangerschap 😢

4 jaar geleden

Ik mag me ook hier toevoegen!! Spannend! Vanmiddag een mega dikke positive test! Weet de uitgerekende datum niet. Aangezien ik mijn cyclus niet weet 😔. Spannend

4 jaar geleden

8 december 🙋🏼‍♀️ 1 mei de intake, waarschijnlijk zonder partner en echo. 15 mei dan de eerste echo, duurt nog wel even!

4 jaar geleden

Reactie op Rianne S

Ik ook 30 november 😃
Ik ook!

4 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

8 december 🙋🏼‍♀️ 1 mei de intake, waarschijnlijk zonder partner en echo. ...
Wat ik een beetje raar vind, en misschien is het normaal hoor maar vorige zwangerschap in het ziekenhuis gehad dus al gelijk een echo.. maar dat je eerst voor een intake moet en dan later pas de echo. Je bent er dan toch? En zeker in deze tijd dan neem je eigenlijk twee keer risico toch? Ik denk ik nu verkeerd 🙈

4 jaar geleden

16april eerste echo ben dan 7 weken spannend!!! Moet wel starten met utrogestan . Nog iemand ??

4 jaar geleden

Reactie op Schatjes52

Wat ik een beetje raar vind, en misschien is het normaal hoor maar vorige z ...
Als ik er tegen die tijd heen zou mogen, krijg ik inderdaad gelijk de 8 weken echo :) Maar mocht dat niet zo zijn, doen ze de intake telefonisch en dus zonder echo.

4 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Als ik er tegen die tijd heen zou mogen, krijg ik inderdaad gelijk de 8 wek ...
Ah op die manier 🙂

4 jaar geleden

Voorzichtig denk ik dat ik zwanger ben en zou ik volgens mijn berekeningen ...
Wat leuk! Wij ook als goed is 4 dec (volgens 24baby) Een lichtstreepje is een streepje he! Wij hadden nov '18 een miskraam van 10 weken, ook onze eerste. Nu bijna 1.5 jaar verder en vannochtend getest! 🥳

4 jaar geleden

Reactie op Tan272

Wat leuk! Wij ook als goed is 4 dec (volgens 24baby) Een lichtstreepje is ...
Jaa klopt, maar ik twijfel of ik binnen de 5 minuten de test gezien heb! Deze foto heb ik zoiezo uur later gemaakt 🙈 Ik werd wakker omdat ik heel nodig moest. Heb de test gedaan, vervolgens neer gelegd en ben de hond gaan uitlaten omdat zij ook hoog nodig moest 😓 Dus daarom wil ik morgen nogmaals testen en voor lief nemen als de hond een ongelukje in huis krijgt 😅

4 jaar geleden

Reactie op Spannend1

16april eerste echo ben dan 7 weken spannend!!! Moet wel starten met utrog ...
Ik ben nu in de 3e week met de utrogestan, moet het tot week 12 gebruiken. Valt wel mee het gebruik

4 jaar geleden

Reactie op Spannend1

16april eerste echo ben dan 7 weken spannend!!! Moet wel starten met utrog ...
Heb ik na verse terugplaatsingen altijd moeten doen. Omdat mijn zoontje vorig jaar met 22 weken stil geboren is, moet ik het juist vanaf 12 of 16 weken gaan gebruiken (nu zwanger van cryo tp in eigen cyclus) de rest van de zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Sansel88

Ik ben nu in de 3e week met de utrogestan, moet het tot week 12 gebruiken. ...
Waarom moet jij het nemen? X

4 jaar geleden

Reactie op Tan272

Wat leuk! Wij ook als goed is 4 dec (volgens 24baby) Een lichtstreepje is ...
Hier precies het zelfde verhaal! Gefeliciteerd 🥳

4 jaar geleden

Hallo dames! Spannend!! Eerste zwangerschap, ging sneller dan verwacht. Gelijk eerste maand proberen zwanger. Zo niet verwacht natuurlijk, aangezien we veel mensen dicht bij ons hebben staan waarbij het niet vanzelfsprekend gaat. Uitgerekende datum moet ergens rond 4 dec zijn. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sansel88

Ik ben nu in de 3e week met de utrogestan, moet het tot week 12 gebruiken. ...
Ik zit nu ook in de 3e week utrogestan en moet doorgaan tot week 11.