159 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Spannend1

Waarom moet jij het nemen? X
Ik maak van mezelf geen hormonen aan en heb de hormonen nodig om te zorgen dat het veilig in mn baarmoeder blijft. Zwangerschap zelf is ook met veel toediening van hormonen gelukt. En jij?

4 jaar geleden

Reactie op Sansel88

Ik maak van mezelf geen hormonen aan en heb de hormonen nodig om te zorgen ...
Veiligheid denk ik want ze zei zeker tt eerste echo .. geen idee waarom anders 🤔 want las dat je goed diep moest steken ma ben bang datk tege men baarmoeder zit en iets misdoe. Ik voel namelijk men baarmoeder snel .

4 jaar geleden

Reactie op liesbethjehx

Hallo dames! Spannend!! Eerste zwangerschap, ging sneller dan verwacht. Ge ...
Dit kon mijn verhaal zijn :)

4 jaar geleden

Reactie op Spannend1

Veiligheid denk ik want ze zei zeker tt eerste echo .. geen idee waarom and ...
Je kunt echt niets mis doen. Als het goed is, is je baarmoeder al afgesloten. Belangrijkste is dat het stofje opgenomen wordt. Succes! Tip: draag wel inlegkruisjes 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sansel88

Je kunt echt niets mis doen. Als het goed is, is je baarmoeder al afgeslote ...
Bedankt

4 jaar geleden

7 december! 😁🙌🏼

4 jaar geleden

7 dec 🤞🏼

4 jaar geleden

8 December :)

4 jaar geleden

1 december🥰

4 jaar geleden

7 december 🥰

4 jaar geleden

Hoe kunnen jullie dit eigenlijk weten? Hebben jullie al de 12-weken controle gehad? Zonee, hoe kom je hier achter?

4 jaar geleden

4 devember❤️

4 jaar geleden

Reactie op Miraclehappening

Hoe kunnen jullie dit eigenlijk weten? Hebben jullie al de 12-weken control ...
Ik ben zwanger van een cryo terugplaatsing, dus weet het exact. Je kunt googelen; freya uitgerekende datum. Dan krijg je een modelletje waarin je je laatste menstruatie kunt invullen. Programmaatje rekent het dan uit. Klopt precies.

4 jaar geleden

Reactie op Miraclehappening

Hoe kunnen jullie dit eigenlijk weten? Hebben jullie al de 12-weken control ...
40 weken vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie of 38 weken vanaf de eisprong. Het is een schatting, met termijn echo word het exact bepaald.

4 jaar geleden

Hallo lieve mama's. Ik ben volgens baby24 uitgerekend voor 3 december. Ik mag op 24april. Voor de eerste echo gaan. Ik mag zo snel omdat ik vorig jaar september een bbm heb gehad en waar 1 eileider helaas niet gespaard kon blijven. Nu na 3 maanden proberen weer spontaan zwanger geworden. Ik ben wel erg zenuwachtig en gespannen door hoe mijn vorige zwangerschap is afgelopen. Maar blijven hopen en bidden dit keer op een goed einde. Sorry voor het lange verhaal. Kusjesss

4 jaar geleden

vanmorgen positief getest, geen idee hoelang ik al zwanger ben, ik ben pas 2 maanden terug gestopt met borstvoeding en sinds de vorige bevalling nog niet ongesteld geweest ☺
Ik heb vanochtend positief getest. 5 weken +1dag. Ik ben uitgerekend op 3 december 2020. Ik mag pas langskomen op 17 mei.... enorm lang.. kan dat niet eerder voor het horen van het hartje???

4 jaar geleden

Eergisteren positief getest en volgends berekend uitgerekend op 9 dec 🍀

4 jaar geleden

8 december

4 jaar geleden

12 december :-)