159 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op 𝐉𝐚𝐧𝐢𝐜𝐞𝐍𝐨𝐚𝐡‘

Ik heb vanochtend positief getest. 5 weken +1dag. Ik ben uitgerekend op 3 d ...
Ik ben vandaag 4+6 ik mag 20 april de 7 weken echo .. waarom duurt het bij jou zolang ? 😱 hartje kan je al horen van af 6 weken volgensmij
Ik ben vandaag 4+6 ik mag 20 april de 7 weken echo .. waarom duurt het bij ...
Ja nu doen ze de eerste 8 weken echo overslaan en telefonisch. Ik ga toch proberen aan te dringen om te Mogen komen. Kan t altijd proberen toch.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal, ik heb net mijn eerste echo gehad en ben 4 december uitgerekend

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb donderdag positief getest en vandaag pas 4 weken. Dus 19 december pas uitgerekend! Gister ingeschreven bij de VK en hoop dat ik snel voor een echo mag komen en niet tot 12 weken hoef te wachten

4 jaar geleden

Allemaal gefeliciteerd! Mijn uitgerekende datum zal 15 december zijn, ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger

4 jaar geleden

17 december ❤️

4 jaar geleden

6 december ❤️

4 jaar geleden

Vandaag 6 weken en 6 december uitgerekend :) 7 mei intakegesprek bij de verloskundige en waarschijnlijk de week erna de eerste echo♥️

4 jaar geleden

Reactie op Miraclehappening

Hoe kunnen jullie dit eigenlijk weten? Hebben jullie al de 12-weken control ...
Nee nog geen 12 weken echo gehad. Maar als je rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, en dan 40 weken verder heb je je uitgerekende datum :)

4 jaar geleden

Gaan jullie allen uit van de eerste dag van je laatste menstruatie? Dat was 11 maart. Als ik de datum uitreken dan is het 17 december. Clearblue geeft aan 1-2 weken zwanger maar moet ik toch uitgaan van 4?

4 jaar geleden

Reactie op Mar101

Gaan jullie allen uit van de eerste dag van je laatste menstruatie? Dat was ...
1-2 van Clearblue is wanneer je bevrucht bent. Tel daar 2 weken bij op. Als 11 maart de eerste dag van je menstruatie was, ben je uitgerekend op 16 dec en ben je 4 weken en 4 dagen zwanger

4 jaar geleden

8 december uitgerekend 😀 En vrijdag 17 april de eerste echo we zijn benieuwd

4 jaar geleden

04-12 😍

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 20 december uitgerekend, eerste keer zwanger!

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben nu zoals de verloskundige denkt 5 weken en 5 dagen zwanger... ondanks mijn onregelmatige cyclus denken wij dat de kleine rond 9 december komt! Eerste kindje en vind het allemaal super spannend 🙈 18 mei eerste echo, waren/zijn jullie ook zo onzeker de eerste weken?

4 jaar geleden

Reactie op Mama24

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 20 december uitgerekend, eerste keer zwanger ...
Ik ook! 😁😁

4 jaar geleden

17 december uitgerekend, vanwege ziekenhuis traject wel een 7 weken echo. Echt weer mega spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Wendiej

Ik ook! 😁😁
Leuk!!!

4 jaar geleden

13 december zoals het nu lijkt 🥰 29 april 1e echo! Super dankbaar dat het vrij snel al kan!

4 jaar geleden

15 december uitgerekend en 6 mei 1ste echo