209 Reacties

3 jaar geleden

Wat een leuke reacties allemaal. Ook een paar professionals met advies. Heel tof. Ik heb dit zojuist ontdekt, ook heel leuk om af en toe in de mix te gooien. Ze hebben veel verschillende: https://youtu.be/lgQ10jfgJUE

3 jaar geleden

Ik heb het boek Paco en het Orkest kado gekregen. Boek met geluiden van allerlei verschillende muziekinstrumenten. Ik denk dat mijn dochtertje er nu nog iets te jong voor is, maar het schijnt toch goed te zijn om vanaf deze leeftijd al voor te lezen? Erg leuk boek! Niet dat ze nu al kan drukken, niet dat ze de geluiden nu al begrijpt. Maar kan ze toch al op een leuke manier kennis maken met verschillende muziekinstrumenten. Klassieke muziek schijnt toch goed te zijn? 🙃

3 jaar geleden

Deze ringen laatst toevallig tegen gekomen bij de kringloop. Beste €0,75 die ik uitgegeven heb. Mijn dochter neemt ze overal mee naar toe en ze gaat om haar armpjes en beentjes en ze kan er heerlijk op bijten.. wel bij blijven dus;)

3 jaar geleden

Ik lees ff mee

3 jaar geleden

Ik heb zo'n bal met allemaal gaten erin. Vind hij erg leuk om te oefenen met vastpakken. Die hang ik ook wel eens aan van die plastic cirkels aan zn babygym of boven zn wipstoeltje. Verder lees ik hem nu voor het slapen gaan (laatste slaapje) voor. Vind hij ook erg leuk! Kijkt me heel aandachtig aan en kletst lekker terug🥰

3 jaar geleden

Reactie op LiekeWie

Deze ringen laatst toevallig tegen gekomen bij de kringloop. Beste €0,75 di ...
Die heb ik gekregen van een collega,, had er niet z'n hoge verwachtingen van en ligt ergens in de kast... toch maar eens gaan proberen dan :)

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft de rammelaar ontdekt.. Ook het rammelen.. 't is alleen jammer dat ik een houten rammelaar heb.. En ze dus zichzelf steeds slaat... 😅😢

3 jaar geleden

Favoriete speelgoed van onze dochter (15 weken): - Oball rattle - Freddy de vuurvlieg - Activiteitenkubus van Little Dutch - Loopy links - Mijn vingers & mijn haar 😂

3 jaar geleden

Reactie op LiekeWie

Deze ringen laatst toevallig tegen gekomen bij de kringloop. Beste €0,75 di ...
Heeft dit ook een naam?🤪

3 jaar geleden

Reactie op WKKL

Heeft dit ook een naam?🤪
't heet link speelgoed 🔗 🙈 tenminste zo kan je soort gelijk op Google vinden.

3 jaar geleden

Reactie op WKKL

Heeft dit ook een naam?🤪
Als je Googlet op baby speelgoed ringen kom je er ook 😊

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mijn dochter heeft de rammelaar ontdekt.. Ook het rammelen.. 't is alleen j ...
Ik had ook een lompe rammelaar waarmee mijn zoontje zichzelf steeds in zijn oog rammelde 😅 ik heb gelukkig een knuffelrammelaar gekregen van iemand. Dit formaat, is ook makkelijk vast te houden (en in de mond te stoppen 😅) https://nl.grandado.com/products/leuke-baby-rammelaar-mobiles-baby-speelgoed-cartoon-dier-hand-bell-rammelaar-zachte-peuter-knuffels-0-12-maanden-drop?variant=32926534336565

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Favoriete speelgoed van onze dochter (15 weken): - Oball rattle - Freddy d ...
Freddy de vuurvlieg is hier ook favoriet!

3 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Ik had ook een lompe rammelaar waarmee mijn zoontje zichzelf steeds in zijn ...
Ah leuk. Ik heb daarvan de rammelaar-variant als sokjes en armband. Volgens vriendin waren sokjes-rammelaars een groot succes bij haar dochtertje. Zodra ze door had dat zij die kon laten rammelen, bleef ze trappelen. Mijn dochtertje zit nu nog in de fase: wat heb ik nu voor iets raars aan mijn voet hangen. Vooral blijven bestuderen. Haha

3 jaar geleden

Reactie op WKKL

Heeft dit ook een naam?🤪
Loopy links hier ook favoriet

3 jaar geleden

Reactie op PuraVida1

Loopy links hier ook favoriet
Afgelopen week loopy links gekocht bij prenatal. Heb ze nu aan zijn box gemaakt met speeltjes er aan als een soort baby gym. Ophoogte zodat hij erbij kan! Speelt er heerlijk mee.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mijn dochter heeft de rammelaar ontdekt.. Ook het rammelen.. 't is alleen j ...
Daarom is de Oball zo handig. Is heel licht, maar rammelt ook. Zie mijn links in mijn bericht bij het topic starten. Voor andere mama’s, Loopylinks staan er ook bij.

3 jaar geleden

Reactie op Potloodje

Daarom is de Oball zo handig. Is heel licht, maar rammelt ook. Zie mijn lin ...
Ohh die, Jah is een optie.. 🙈 Ik moet gewoon heel erg lachen om d'r hyper actieve gedrag zodra ze iets te rammelen bij er heeft. De houten rammelaar rammelt harder dus word ze nog actiever van dan de knuffel rammelaars die ik thuis heb liggen haha.

3 jaar geleden

Ik heb nijntje links die aan de box gehangen en ze draait er naartoe en dan grijpt ze er af. 🙈 Super leuk! Beetje oefenen, met rollen en grijpen.. Uiteindelijk als ze hard genoeg trekt gaan ze los en is ze super trots.

3 jaar geleden

Dit boekje is hier al weken favoriet! Ze wordt er super enthousiast van: