7 Reacties

3 jaar geleden

Kijk even naar de topic die er al is.

3 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Kijk even naar de topic die er al is.
Staat onder eerste vaccinatie.

3 jaar geleden

Gedaan maar daar krijg ik nog geen antwoord op mijn vraag🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op lisanne1393

Gedaan maar daar krijg ik nog geen antwoord op mijn vraag🤷🏼‍♀️
Soms duurt het even hoor. Ik heb op een topic vraag gesteld daar kreeg ik geen antwoord op. Wat je wel kan doen, bel even het consultatie bureau. Want meestal krijgen kindjes alleen : wat koorts, worden hangerig, huilen iets meer, eventueel rode plek op het gebied waar geprikt is. Dit kan eventueel ook warm worden. Misschien is het hoestje een begin van verkoudheid? Kan ook zijn dat hij wil brabbelen ? Of dit wilt uitbreiden. Dan begint mijn dochter soms ook gek te hoesten omdat ze der stemmetje nog niet zo goed weet te gebruiken 😅

3 jaar geleden

Hier het zelfde op het rare hoestje na. Dinsdag de prikjes gehad. Koorts, zetpillen en het hele drink (borstvoeding) en slaap ritme is in de war. Je kan het consultatiebureau even bellen voor de zekerheid. Het kan nu nog, anders zit je er het weekend mee. Succes.

3 jaar geleden

En een heel rood been had hij ook nog 😢. Koud washandje op gedaan en toen trok het snel weer bij.

3 jaar geleden

Ahhh wat zielig mijn kleine man heeft ook deze week zijn prikje gehad voor kinkhoest ook hoest hij een beetje daarna en verhoging 38 graden koorts alleen maar slapen en huilen en alleen maar bij mij willen en anders huilen dit heeft wel 3 dagen lang geduurd bij mij ik was er ook dood moe van en zo zielig ik denk er over ook om niet meer te laten vaccineren of alleen de belangrijkste