156 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees hier ook over opa鈥檚 en oma鈥檚 maar is dit gebruikelijk om ook met Moederdag iets voor oma te maken/geven???

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik lees hier ook over opa鈥檚 en oma鈥檚 maar is dit gebruikelijk om ook met Mo ...
Ik vind persoonlijk van niet maar ik hecht er ook niet veel waarde aan. Ik vind het leuk voor tijdens de kindertijd en daarna laat ik het los. Doe niets voor mijn ouders meer en ga dit nu ook niet oppakken want heb geen zin in die jaarlijkse verplichting. 馃榿 Daarom laat ik het ook los na de kindertijd want mijn kind mag dan zelf kijken of hij er elk jaar wat wil meedoen. Ik vind dan alles best. 馃檪

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Eventueel is er ook een speciale opa en oma dag als je graag iets voor hun zou willen doen

3 jaar geleden

Ik vind persoonlijk van niet maar ik hecht er ook niet veel waarde aan. Ik ...
Helemaal mee eens, zoals je het beschrijft. Zo zie ik het toch ook wel voor mij. 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Eventueel is er ook een speciale opa en oma dag als je graag iets voor hun ...
Dat is goed om te weten, liever doe ik dus niets 馃槵 met hun verjaardag uiteraard weer wel.

3 jaar geleden

Ik ga met m鈥檔 kleintje een twee voetafdrukjes maken in de vorm van een hartje op een canvas doekje. Leuk tekstje en een fotootje erbij en klaaaarrr. Zelf maak ik nog een kaartje en schrijf op dat ik super trots op hem ben, hoe hij het doet als vader zijnde, gewoon een blijk van waardering. Niet moeilijk, niet uitbundig, maar wel leuk!

3 jaar geleden

Ik heb een mini canvas met handafdrukjes gemaakt voor de oma's. Heb dit al een maand geleden gemaakt.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Dat is voor iedereen anders. Wij vieren nog ieder jaar moederdag met mijn moeder dus voor ons wel.

3 jaar geleden

Eigenlijk zou er eerst vaderdag moeten zijn en dan moederdag... Gewoon zodat de moeders een lijn kunnen zetten qua kadotjes 馃ぃ馃ぃ de meeste mannen vergeten 眉berhaupt dat 't moederdag is, en dat ze iets leuks mogen doen nu 馃槀馃槀馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Dat is goed om te weten, liever doe ik dus niets 馃槵 met hun verjaardag uite ...
馃槀 ja. Het wordt zo'n verplichting en dan naar beide opa's en oma's. Totaal geen zin in. 馃榿

3 jaar geleden

Dat dit topic nog niet weer leven in is geblazen 馃槄馃槄 bijna onze 1e moederdag!! Eerlijk... Ik voel er niets bijzonders bij...

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Dat dit topic nog niet weer leven in is geblazen 馃槄馃槄 bijna onze 1e moederd ...
Nou inderdaad, bijna zover! Ik heb voor mijn moeder een verwenpakketje samengesteld. Met lekker eten en drinken, maar ook een fotoboekje met foto's van vrouwen in de familie door de generaties heen en een voorleesboekje die ze kan gebruiken wanneer ze op m'n dochter past. Hopelijk is ze er blij mee 馃グ

3 jaar geleden

Vorig jaar op moederdag heb ik m'n moeder m'n zwangerschapstest cadeau gedaan 馃槀 die zag ze niet aankomen. Dit jaar word dus m'n eerste moederdag, heb van de opvang al een cadeautje gekregen zal wel een knutselwerkje zijn aangezien ik het natuurlijk nog niet open mag maken. Ik ben van de kinderen altijd degene die voor cadeaus moeten zorgen dus ik heb al een cadeau voor m'n moeder besteld, zegt ze laatst : zondag is moederdag, zullen we gewoon geen cadeaus doen ? Tis altijd z'n gedoe. Uhmmm jij hoeft normaal alleen maar te ontvangen.. ? Heb maar niet gezegd dat ik al wat besteld had... Aangezien ik alleenstaand ben zal ik dus buiten het knutselwerkje van de opvang dus ook geen cadeaus gaan krijgen :( Niet dat het me perse om de cadeaus gaat want dit doet onze familie al nooit heel groots, het gaat me om t vieren van m'n eerste moederdag dat is toch wel een dingetje , een eerste keer kan je niet meer over doen. Dus ik vraag me af of m'n moeder en m'n broers erbij stil staan dat het zondag ook mijn moederdag is of dat we dan alleen samen zijn voor m'n moeder en dat ze dan denken owjaaaa Laura is natuurlijk ook mama nu. Nu is t natuurlijk wel vaak dat de kinderen iets aan de moeders geven en niet andersom, Of de partners die een ontbijtje maken of via de kinderen een cadeautje geven Maar dat gaat dus niet gebeuren Ik ga er maar vanuit dat ik zondag een beetje vergeten ga worden, mochten ze er wel aan denken is dat een leuke meevaller

3 jaar geleden

Reactie op Laura3889

Vorig jaar op moederdag heb ik m'n moeder m'n zwangerschapstest cadeau geda ...
Dit klinkt zielig!! Ik wil nu als een vogeltje spelen en tegen je ouders fluisteren. Denk er aan!! Ook Laura heeft Dr 1e moederdag. Maar das natuurlijk moelijk... 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Laura3889

Vorig jaar op moederdag heb ik m'n moeder m'n zwangerschapstest cadeau geda ...
Ik snap je helemaal ik zit in het zelfde schuitje alleenstaand en eerste moederdag Ik mag blij zijn dat ze bij de opvang iets hebben gemaakt voor de mama's 馃グ鉂わ笍 want ik ga er ook vanuit dat ik vergeten ga worden maar voor oma wel een leuk cadeautje 鈽猴笍

3 jaar geleden

Genoeg spullen hier in huis, dus hier houden wij het (en dat is toch ook vind ik t leukste ;)) bij tekeningen van de kids of wat ze willen maken. Toen mijn zoontje een paar maanden was aan de gang gegaan met verf gemaakt van yoghurt. Het werd vooral een hele gezellige smeerboel en een met yoghurt doordrenkt papiertje 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik wel! Mijn 1e moederdag als moeder, ik vind het wel speciaal 馃グ. En ja, ik weet het.. moeders verdienen elke dag lof etc. etc., maar toch vind ik zo'n dag leuk! Lekker zoetsappig, was ik voorheen nooit haha!

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn moeder een armband gehaald met een edelsteen (topaas) van zowel mijn sterrenbeeld en van Boogschutter (begin december geboren). En toen ik daar was heb ik maar meteen ook voor mezelf eentje gehaald haha, een mooie goude armband met een kleine steen die voor mijn dochter staat.

3 jaar geleden

Al mooi een handafdrukje met verf op canvas gemaakt voor de oma's ze vonden het geweldig, maar kadootje van vorige jaar was het beste. Een echo in een lijstje.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik had er de laatste jaren ook niks mee en kocht geen cadeau of wat dan ook voor mn moeder. Maar nu ik zelf moeder ben geworden vind ik het wel belangrijk om er de eerste keer bij stil te staan. Ik heb mn man er ook aan herinnert. Zou echt teleurgesteld zijn als hij het vergeet.