156 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Die van mij vraagt al de hele week.. Wat wil je voor moederdag. 馃槄 Alsof 't ...
Profiteren!! 馃槈
3 jaar geleden
Soms moet je even heel subtiel zijn....lekker kletsen met je baby over Moederdag en dat de eerste Moederdag zo belangrijk is en wat je een beetje verwacht terwijl de babyfoon aanstaat en je partner mee kan luisteren 馃檲馃槀
3 jaar geleden
Mijn vriend zegt dat "de kleine pas wat kan geven als hij daar zelf het besef voor heeft" toen ik vroeg of we namens hem nog iets voor de oma's doen met moederdag. Ik heb hem ook gezegd dat ik moederdag wel waardeer (net als zijn moeder dat doet en daar heeft hij al een week een cadeau voor in huis). Ik zou mega teleurgesteld zijn als hij er niet bij stil staat. Het gaat me echt niet om t cadeau, al is dat een chocoladereep of een kaartje.... 馃馃馃
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Die van mij vraagt al de hele week.. Wat wil je voor moederdag. 馃槄 Alsof 't ...
Dan weet je in elk geval wel dat ie het niet vergeet 馃槂 (hoewel, zo ging het ook met mijn verjaardag en na 3 maanden nog steeds nooit iets gehad)
3 jaar geleden
Me kindje heeft iets voor me gemaakt op de op opvang, kreeg t al vorige week mee naar huis. Me vriend zei niet openmaken pas op moederdag haha. Hij zelf heeft 2 cadeautjes voor me gekocht, ookal zei hij dat de kindjes geen flauw benul hebben waarom mama op die dag zoveel krijgt. Hij zei omdat het niet alleen om de kinderen draait die cadeautjes geven op moederdag, maar ook om mij omdat ik je waarder en hoeveel je voor je kinderen zorgt en bent, en ook als laatste slaapt haha. Dat waardeer ik heel erg al was die cadeautje maar een kaartje ofzo (ik heb nog geen idee wat het is). Voor me moeder heb ik alvast haar moederdag cadeau gegeven, het was een ketting met de initialen van mij & haar 2 kleinkinderen.
Voor me vriend koop ik zijn favoriete parfum, ik heb met zijn eerste vaderdag een kaartje gegeven waarin stond dat hij een superheld is voor zijn kind, zijn 2e vaderdag een beertje met ook een kaart en tuurlijk ontbijt op bed. & een zelfgemaakte cadeau van zijn kind wat dit jaar ook wss zal gebeuren
3 jaar geleden
Reactie op Kaapverdiaansse
Me kindje heeft iets voor me gemaakt op de op opvang, kreeg t al vorige wee ...
Haha hier ligt ook al een cadeautje klaar vanuit de opvang! Zo leuk 馃グ
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hahah ik heb mijn moederdag kado zelf gemaakt... 馃檲 (werk op de kdv waar mi ...
Dan is die natuurlijk extra mooi 馃槀 niet dat van de andere kinderen niet mooi is hoor 馃槄
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hahah ik heb mijn moederdag kado zelf gemaakt... 馃檲 (werk op de kdv waar mi ...
Haha hier hetzelfde! Geholpen om te maken en zelf moeten inpakken 馃槄
3 jaar geleden
Crea by Alinta maakt ook hele leuke en unieke cadeautjes. Heb een hele leuke tas gekregen.. 馃槆