156 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Lao

Ik had er de laatste jaren ook niks mee en kocht geen cadeau of wat dan ook ...
Die van mij vraagt al de hele week.. Wat wil je voor moederdag. 馃槄 Alsof 't mijn verjaardag is

3 jaar geleden

Wij geven deze puzzel aan mijn moeder. Ze is een puzzelfan!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Die van mij vraagt al de hele week.. Wat wil je voor moederdag. 馃槄 Alsof 't ...
Hahaha dat vroeg hij ook toen ik hem eraan herinnerde. Ik zei verras me. Heb er daarna niks meer over gehoord. Ben benieuwd馃檭

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Profiteren!! 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Dit klinkt zielig!! Ik wil nu als een vogeltje spelen en tegen je ouders fl ...
Hahaha dat zou heel lief zijn maar gaat idd niet. Ik ga nergens van uit dus als ik wel iets krijg is t des te leuker :) zo niet krijgt niemand meer ooit cadeaus van mij :p

3 jaar geleden

Soms moet je even heel subtiel zijn....lekker kletsen met je baby over Moederdag en dat de eerste Moederdag zo belangrijk is en wat je een beetje verwacht terwijl de babyfoon aanstaat en je partner mee kan luisteren 馃檲馃槀

3 jaar geleden

Reactie op newmommy馃槏

Soms moet je even heel subtiel zijn....lekker kletsen met je baby over Moed ...
Briljant 馃ぃ

3 jaar geleden

Mijn vriend zegt dat "de kleine pas wat kan geven als hij daar zelf het besef voor heeft" toen ik vroeg of we namens hem nog iets voor de oma's doen met moederdag. Ik heb hem ook gezegd dat ik moederdag wel waardeer (net als zijn moeder dat doet en daar heeft hij al een week een cadeau voor in huis). Ik zou mega teleurgesteld zijn als hij er niet bij stil staat. Het gaat me echt niet om t cadeau, al is dat een chocoladereep of een kaartje.... 馃馃馃

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Dan weet je in elk geval wel dat ie het niet vergeet 馃槂 (hoewel, zo ging het ook met mijn verjaardag en na 3 maanden nog steeds nooit iets gehad)

3 jaar geleden

Me kindje heeft iets voor me gemaakt op de op opvang, kreeg t al vorige week mee naar huis. Me vriend zei niet openmaken pas op moederdag haha. Hij zelf heeft 2 cadeautjes voor me gekocht, ookal zei hij dat de kindjes geen flauw benul hebben waarom mama op die dag zoveel krijgt. Hij zei omdat het niet alleen om de kinderen draait die cadeautjes geven op moederdag, maar ook om mij omdat ik je waarder en hoeveel je voor je kinderen zorgt en bent, en ook als laatste slaapt haha. Dat waardeer ik heel erg al was die cadeautje maar een kaartje ofzo (ik heb nog geen idee wat het is). Voor me moeder heb ik alvast haar moederdag cadeau gegeven, het was een ketting met de initialen van mij & haar 2 kleinkinderen. Voor me vriend koop ik zijn favoriete parfum, ik heb met zijn eerste vaderdag een kaartje gegeven waarin stond dat hij een superheld is voor zijn kind, zijn 2e vaderdag een beertje met ook een kaart en tuurlijk ontbijt op bed. & een zelfgemaakte cadeau van zijn kind wat dit jaar ook wss zal gebeuren

3 jaar geleden

Reactie op Kaapverdiaansse

Me kindje heeft iets voor me gemaakt op de op opvang, kreeg t al vorige wee ...
Haha hier ligt ook al een cadeautje klaar vanuit de opvang! Zo leuk 馃グ

3 jaar geleden

Hier ligt ook een cadeautje vanuit de opvang en m鈥檔 vriend is nieuwsgieriger dan ik 馃槀 vroeg me woensdag al steeds of ik niet eens het cadeautje open zou maken 馃檲

3 jaar geleden

Hahah ik heb mijn moederdag kado zelf gemaakt... 馃檲 (werk op de kdv waar mijn dochter heen gaat) 馃槺馃槺

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hahah ik heb mijn moederdag kado zelf gemaakt... 馃檲 (werk op de kdv waar mi ...
Dan is die natuurlijk extra mooi 馃槀 niet dat van de andere kinderen niet mooi is hoor 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Dan is die natuurlijk extra mooi 馃槀 niet dat van de andere kinderen niet mo ...
Ik heb er zoooooo veel gemaakt... Hahaha maar die van mijn dochter is door een collega gemaakt.. Dat vond ik te ver gaan 馃槀馃槀 heb hem ook niet gezien nog 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hahah ik heb mijn moederdag kado zelf gemaakt... 馃檲 (werk op de kdv waar mi ...
Haha hier hetzelfde! Geholpen om te maken en zelf moeten inpakken 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Hier ligt ook een cadeautje vanuit de opvang en m鈥檔 vriend is nieuwsgierige ...
Haha ik had het vorige week donderdag al mee gekregen en ook meteen uitgepakt. 馃ぃ

3 jaar geleden

Mijn vriend is zo'n schat. Ik heb 茅茅n Moederdag cadeau vandaag al gekregen. Hij kon het niet meer voor zich houden, nadat ik had ontfutseld of ik iets zou krijgen. Een prachtige mok met een foto van mij en mijn zoon 馃グ

3 jaar geleden

Fijne moederdag iedereen!

3 jaar geleden

Crea by Alinta maakt ook hele leuke en unieke cadeautjes. Heb een hele leuke tas gekregen.. 馃槆