156 Reacties
3 jaar geleden
Fijne moederdag iedereen! Dit heb ik van mn moeder gekregen omdat me vriend verweg aan het werk is en er niet bij kon zijn.. wat gaan jullie verzinnen voor vaderdag? Ik zat aan een knutselwerkje tedenken met handjes en voetjes
3 jaar geleden
Fijne moederdag iedereen! Dit heb ik van mn moeder gekregen omdat me vrien ...
Ik ga of uitpakken met vaderdag.. of niks.
Ik heb zelf niets gehad namelijk, want "ukkie snapt toch niet dat hij iets kan geven"... nee lul, maar ik snap t wel.
Dus of niks... of heel groot zodat ie zich schuldig voelt 馃檲
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Ik heb zelf niets gehad namelij ...
Volgens mij ben ik de enige die net als een man denkt馃槅 heb wel wat leuks van de oudste van gastouder gekregen verder komt het wel wanneer ze het zelf begrijpen en mij verassen haha
3 jaar geleden
Ik heb dit al gehad vandaag, ik moet ff wachte totdat ik me kind zijn cadeautje mag openmaken die hij zelf heeft gemaakt. Hij is vandaag ff bijna zijn opa.
Fijne moederdag iedereen
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Ik heb zelf niets gehad namelij ...
Nou wat flauw je bent toch een mama 馃槼
3 jaar geleden
Reactie op ashleykx
Wij doen niet aan aan moederdag en vaderdag. Vinden het beide ontzettend co ...
Gaat ook niet om de cadeaus, dat is commerci毛le rompslomp. Het gaat erom dat het een dag is waarop je even lekker verwend wordt door je kind(eren) en partner en waarop je viert dat je moeder of vader bent. Er even bij stil staat.
3 jaar geleden
Nou wat flauw je bent toch een mama 馃槼
Tjaaa... mijn ouders en schoonouders vroegen wat ik heb gehad, eerlijk antwoord gegeven met wel een sneer naar hem toe. Hij zegt "we kunnen er wel ruzie om maken maar je weet hoe ik erover denk". Ik ben niet boos, wel zwaar teleurgesteld.
Gelukkig van de week mezelf getrakteerd op een nieuw luchtje, dan was dat mn moederdagcadeau maar denk ik 馃槕
3 jaar geleden
Reactie op Yvylove
Ik vind het ook altijd erg commercieel, maar dit hebben ze op de opvang gem ...
Volgens mij gaat het hier ook om. Ik word zoveel blijer van een knutselwerkje van mijn kindjes dan dat ik ieder jaar een bos bloemen of een rituals pakket ontvang.
Verras me door het jaar heen er maar mee, dan is er geen verwachting bij.
3 jaar geleden
Reactie op Emmabc
Oh ik ben dus niet de enige gefrustreerde moeder, eerste moederdag en niks ...
Hier precies zo... noppes nada niets... en dat terwijl ik paar week terug wel heb laten weten dat ik mijn 1e moederdag wel erg speciaal vond. Dat heeft ie wel onthouden, want schoonmoeder stond vandaag wel op de stoep met een kadootje in naam van mn dochter, met de uitleg: ja, Dennis zei dat je graag iets wilde hebben voor moederdag 馃檨... nou helemaal waar natuurlijk, maar had het liefst wat van hem! Al is het maar een kop koffie en croissant vanochtend.. maar nee, kon mn eigen broodjes afbakken 馃様馃槀