156 Reacties

3 jaar geleden

❤️🥰

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Soms moet je even heel subtiel zijn....lekker kletsen met je baby over Moed ...
Geloof me, zelfs dit was niet genoeg voor mijn man. Ben best wel teleurgesteld, want heb gewoon letterlijk niks gekregen voor mijn eerste Moederdag als moeder, terwijl hij weet dat ik dat enorm waardeer. Een simpel kaartje of iets van een blijk van waardering had ik toch wel fijn gevonden 😅 Dure cadeaus hoeft absoluut niet, maar al had hij een foto van onze zoon uitgeprint en er iets bijgeschreven... maar gewoon echt helemaal niks. Heb zelfs de brunch zelf geregeld en betaald 😅 Nou dat was m’n eerste Moederdag 👍🏻 Ik heb voor de oma’s wel hele leuke cadeautjes gemaakt vanuit onze zoon. Die vielen wel goed in de smaak bij onze moeders, dat was dan wel weer heel fijn haha!

3 jaar geleden

Speciaal rompertje laten maken door papa en een mega lekker ontbijtje op bed gehad en natuurlijk haar eerste “tekening” kortom goed verwend 🥰

3 jaar geleden

Reactie op MarlyG

Geloof me, zelfs dit was niet genoeg voor mijn man. Ben best wel teleurgest ...
Ik heb hetzelfde. Vandaag is mijn moederdag die ik zelf heb geregeld. Lekkere lunch gehaald en dus een "cadeautje". Als hij het weigert (nee niet vergeten want zijn moeder kreeg wel wat maar ik ben niet zijn moeder) dan doe ik het zelf wel. Weet ik dat voor mn verjaardag en volgend jaar moederdag ook weer 😉

3 jaar geleden

Hier gister heerlijk “uitgeslapen” een heel mooi zilveren armbandje met hartje en de letter K gegraveerd erin gekregen, vanuit mijn vriend en ons meisje😍🥰. Vanuit schoonmoeder “samen uitgekozen” een mok gekregen!

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik heb hetzelfde. Vandaag is mijn moederdag die ik zelf heb geregeld. Lekke ...
Goedzo! Mag hij het dan wel niet geregeld hebben, je hebt het toch gewoon verdiend! Mannen 😅😅

3 jaar geleden

Van mijn schoonmoeder bloemen en een lief kaartje gekregen en vandaag van mijn vriend en zoon 😉 (mijn vriend is slecht in op tijd iets halen, maar wist het 2e deel al wel) een mooie bos met bloemen en een ontspannings massage gekregen 🥰 Was heerlijk en ga ik zeker vaker doen! Ben zelf niet zo groot dus snel last van mijn nek en schouders 😅

3 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Ooh nee hier niet. Die gekkigheid doen wij hier niet aan. Elke dag is even ...
Ik vind het heel fijn voor je dat je iedere dag in de watten gelegd wordt, maar ik denk dat je dan wel tot een minderheid behoort 😅. In ieder geval was ik heel erg blij met mijn cadeau: mijn ouders konden op bezoek komen omdat ik net meer dan tien dagen in quarantaine geweest was in de meivakantie 🤗.

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Ik heb tegen mijn man gezegd dat hij de toon ‘bepaald’ dus hoe goed/fout hi ...
Dat heb ik dus ook gezegd.... en dat heb ik geweten🙈 een prachtige nieuwe lens voor de digitale fotocamera gekregen. Zo zegtie.... en nu jij!

3 jaar geleden

Reactie op Mama-dec20

Dat heb ik dus ook gezegd.... en dat heb ik geweten🙈 een prachtige nieuwe ...
🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Zeker verwend met moederdag!🥰

3 jaar geleden

Ik kreeg iedere keer de reactie: moet je met die boef overleggen. Jij bent niet mijn moeder... Terug gepakt door te zeggen dat ik een bepaalde lego set heel graag wilde en onze jongen het wel wilde geven (was een geintje, want de set kostte meer dan 100 euro) Krijg ik een heerlijk ontbijt en een cadeau van onze boef: een grote Olli knuffel. Voor als ik even met iemand anders wilde knuffelen ❤️ Tja... Nu bedenken wat manlief wilt... Want dat ga ik dan natuurlijk niet vragen. Het moet een goeie verrassing zijn 😁

3 jaar geleden

Ben zeker verwend! En een massage als afsluiting van de dag (daar smeek ik al maanden om haha!). Waardeerde het ontzettend dat mijn man me zo in het zonnetje heeft gezet op mijn eerste moederdag

3 jaar geleden

Wat gaan jullie binnenkort voor de vaders doen? 😄

3 jaar geleden

Ik heb via Wonderbly een boekje besteld! https://www.wonderbly.com/nl/personalized-products/you-love-daddy-this-much-book

3 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Ik heb via Wonderbly een boekje besteld! https://www.wonderbly.com/nl/per ...
Heel leuk! Ik ben ook op zoek naar zo'n soort boek voor vaderdag, maar zou hier ook graag beide opa's in willen vernoemen met naam. (Zijn overleden) zo'n boek kan ik nog nergens vinden, waar vader en opa's in genoemd worden. Iemand enig idee waar dit te vinden is?

3 jaar geleden

Ze hebben bij Happy Socks matching setjes voor man en kind. Leek me heel leuk, maar toen ik laatst keek hadden ze niet de juiste maat in de printjes die ik leuk vond. Even verder zoeken dus!

3 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Ze hebben bij Happy Socks matching setjes voor man en kind. Leek me heel l ...
Viel hier ontzettend goed in de smaak. Mijn man draagt altijd happy socks. Tijdens de zwangerschap als verrassing aan hem een matching paar gegeven, met kersen erop. Vond hij onwijs leuk. Als ze nu samen dezelfde sokken aan hebben, laat mijn man dit vol trots zien.

3 jaar geleden

Ik vind het heel fijn voor je dat je iedere dag in de watten gelegd wordt, ...
Ik word niet in de watten gelegd hoor. Begrijp me niet verkeerd! Maar ik vind dat vreselijk. Laat mij maar lekker m'n ding doen haha. Maar ik bedoelde meer dat ik al die gekkigheid niet nodig ben of vind totdat hij eens zelf iets meeneemt van school ofzo. Mij vriend en ik zijn hier te nuchter voor en zijn hier niet een speciale dag voor nodig, wij zien elke dag met hem als een cadeautje bijwijze van. Zo bedoelde ik het meer 😁

3 jaar geleden

Ik vind het heel fijn voor je dat je iedere dag in de watten gelegd wordt, ...
En een super leuk cadeau trouwens!!🥰🥰