156 Reacties

3 jaar geleden

Wat ik nog graag wil delen.. ik heb voor moederdag het boek Back to You gekregen... https://www.bruna.nl/boeken/oei-ik-groei-back-to-you-9789059560000 Ik ben er in begonnen en vind het zeer de moeite waard! Ik weet nog nog wat het lichamelijk en geestelijk gaat doen maar het is zeer interessant!

3 jaar geleden

Iemand al een idee voor de eerste vaderdag van de mannen ?? 🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op Loeke95

Tegoedbon voor een paar uur ongestoord gamen😜

3 jaar geleden

Ik zag dit voorbij komen. Vond het wel een leuk ideetje. N groeimeter voor de kindjes met een leuke tekst voor papa. Of misschien een setje te bestellen zodat ik t handje van ukkie erin kan doen en zo een gipsafdruk krijg. Maar of dat makkelijk te doen is met een baby.....

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Tegoedbon voor een paar uur ongestoord gamen😜
Hahaha hier komt hij niets tekort 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Loeke95

Hij wil graag een bepaald schetsboek hebben. Die heb ik besteld en laat ik bij mijn ouders afleveren. Ik neem die mee naar het kdv en daar zetten ze dan een handafdruk erin van de kleine voor me. Papa werkt thuis dus hier geen kans voor om dat te doen helaas.

3 jaar geleden

Ik heb m'n gezinnetje als poppetjes laten maken door dollvanjoyce (instagram), vind het zelf heel schattig, hopelijk hij ook!

3 jaar geleden

Ik wou een controller kopen voor de ps4... Maar de *** wat zijn die duur 😊😂

3 jaar geleden

Bierglas laten graveren via yoursurprise.nl ! Ik heb een gegraveerd koffie glas gekregen voor moederdag, dus doe een copy voor papa 😜

3 jaar geleden

Reactie op Loeke95

Zegelring met de eerste letter van ons meisje👶🏽💝

3 jaar geleden

Ik ga een poging doen om dit op canvas te maken

3 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Ze hebben bij Happy Socks matching setjes voor man en kind. Leek me heel l ...
Ik had ze voor donkerst gevonden via https://www.eenmannenkado.nl/een-mannenkado-voor/de-aanstaande-papa/

3 jaar geleden

Reactie op Anvd

Ik zag dit voorbij komen. Vond het wel een leuk ideetje. N groeimeter voor ...
Leuk! Waar koop je die? Of waar zoek je op?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik wou een controller kopen voor de ps4... Maar de *** wat zijn die duur 😊 ...
🤣🤣 Jaa ik kan het weten , gelukkig sinds dat de kleine er is, speelt mijn vriend minder op de Ps4

3 jaar geleden

Reactie op Emmabc

Ik heb m'n gezinnetje als poppetjes laten maken door dollvanjoyce (instagra ...
Kei leuk! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Leuk! Waar koop je die? Of waar zoek je op?
Deze is van www.mikkijoan.nl ! Leuke webshop!

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn vriend een hele leuke kaart besteld. (https://etsy.me/34qxsHw) Hij houdt heel erg van koffie dus via localroast.nl een koffieplant gekocht. En hij is software ontwikkelaar en wilde graag voor de iPad een pencil, dus deze ook gekocht en laten graveren met ‘ voor de liefste papa’. En de meiden net het inpakpapier laten maken (met kusjes van mij)

3 jaar geleden

Reactie op Jen1

Bierglas laten graveren via yoursurprise.nl ! Ik heb een gegraveerd koffie ...
Heb ik ook gedaan ! Bier is altijd goed🙈

3 jaar geleden

Ik ben toch maar voor safe gegaan! ☺️ en zijn favoriete parfum gekocht (gelukkig is die ook net op, dus komt het helemaal goed van pas 😅) Nu hoop ik nog ergens een dagje te hebben dat vaders des huize een keertje van huis is. Of gaat vissen 🤣 Dan ga ik nog een leuk voet of handafdrukje maken van de kleine ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Loeke95

Ik ben toch maar voor safe gegaan! ☺️ en zijn favoriete parfum gekocht (gel ...
Aangezien zijn vader altijd thuis is (werkt thuis) heb ik de opvang betrokken voor het handafdrukje op het kado