Ik weet het, ik ben vroeg 😅 Maar in het kader van: goed bereid kost even tijd..
Over een week of vijf is het moederdag, de eerste moederdag als oma voor mijn moeder. Omdat ze onze vaste oppas is, wil ik extra uitpakken. Maar met wat? Iets persoonlijks lijkt me leuk. Heb nu het liedje Oma's Aan De Top van K3 in m'n hoofd, misschien een filmpje met dat liedje er onder?
En dan onze mannen. Gelukkig hebben we nog een maandje langer om daar over na te denken, maar zo'n eerste Vaderdag vind ik toch bijzonder.
Ben heel benieuwd of jullie hier al over nagedacht hebben en wat jullie plannen zijn!
Wat ik nog graag wil delen.. ik heb voor moederdag het boek Back to You gekregen...
https://www.bruna.nl/boeken/oei-ik-groei-back-to-you-9789059560000
Ik ben er in begonnen en vind het zeer de moeite waard! Ik weet nog nog wat het lichamelijk en geestelijk gaat doen maar het is zeer interessant!
Ik zag dit voorbij komen. Vond het wel een leuk ideetje. N groeimeter voor de kindjes met een leuke tekst voor papa. Of misschien een setje te bestellen zodat ik t handje van ukkie erin kan doen en zo een gipsafdruk krijg. Maar of dat makkelijk te doen is met een baby.....
Iemand al een idee voor de eerste vaderdag van de mannen ?? 🙈🙈
Hij wil graag een bepaald schetsboek hebben. Die heb ik besteld en laat ik bij mijn ouders afleveren. Ik neem die mee naar het kdv en daar zetten ze dan een handafdruk erin van de kleine voor me. Papa werkt thuis dus hier geen kans voor om dat te doen helaas.
Ik heb voor mijn vriend een hele leuke kaart besteld. (https://etsy.me/34qxsHw)
Hij houdt heel erg van koffie dus via localroast.nl een koffieplant gekocht.
En hij is software ontwikkelaar en wilde graag voor de iPad een pencil, dus deze ook gekocht en laten graveren met ‘ voor de liefste papa’.
En de meiden net het inpakpapier laten maken (met kusjes van mij)
Ik ben toch maar voor safe gegaan! ☺️ en zijn favoriete parfum gekocht (gelukkig is die ook net op, dus komt het helemaal goed van pas 😅)
Nu hoop ik nog ergens een dagje te hebben dat vaders des huize een keertje van huis is. Of gaat vissen 🤣 Dan ga ik nog een leuk voet of handafdrukje maken van de kleine ☺️