27 Reacties

3 jaar geleden

Luierzakjes?

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Luierzakjes?
Ja deze neem ik ook mee. Stond al op mijn lijst maar vergeten te vermelden hier😊

3 jaar geleden

Inmiddels heb ik zelf ook een lijstje gemaakt. Het staat allemaal een beetje door elkaar hoor. Misschien kun je er nog iets uithalen?

3 jaar geleden

Wij gaan trouwens naar een vakantiepark in Nederland :)

3 jaar geleden

Ik ga as maandag naar turkije heb je nog dos en donts

3 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Mocht je daar kunnen wassen, neem niet teveel mee. Als het warm is, dragen de mini’s toch niet zoveel. Grote hydrofiel is wel erg handig, als handdoek, dekentje, schaduw creëren. Daarnaast vond ik het handig dat ik een paar kleine bakjes had ingepakt om bijv broodje/fruit/snacks in mee te nemen. Mocht je buggy/kinderwagen meenemen. Het kan voorkomen dat de buggy/kinderwagen pas bij de bagageband komt, mocht je een draagzak hebben, neem dat mee. Ik had via Bol.com een universele beschermtas gekocht en kwam heelhuids aan. Ik had wel wat voeding, luiers, doekjes mee zodat ik de eerste dagen niet gelijk boodschappen hoefde te doen. In het vliegtuig mag je van alles voor de kleine meenemen. Mocht je dingen willen verwarmen, houdt er rekening mee dat het au bain marie gebeurd dus het neemt iets langer in beslag. Heet water hebben ze ook aanboard maar een thermosfles is altijd handig, ook voor daar. Goede voorbereiding is het halve werk. Ik maakte een inpak lijst en vinkte alles dan af en zo ging ik enigszins stressvrij vetrekken. Voorderest go with the flow, op vakantie gaat het anders dan thuis. Veel plezier, heerlijk vooruitzicht!

3 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Zie mijn lijst. Draagzak ook meegenomen erg handig omdat de buggy pas veel later aankwam. Niet te veel kleding meenemen maar ook niet te weinig. Je kan ook een beetje waspoeder meenemen en met de hand wassen. Vitamine D druppels. Als je baby pap eet in de ochtend vergeet dan niet om voldoende mee te nemen.