2 Reacties

3 jaar geleden

Hey! Mijn dochter is 11 weken maar heeft nooit aan een late voeding gedaan. Ze sliep dan rond 19.00/20.00 en kwam dan rond 4.00/5.00. Maar soms sliep ze ook door tot 7.00/8.00. CB hier heeft daar nooit een punt van gemaakt. Vanaf 8 weken zou er volgens hen 12 uur tussen een voeding mogen zitten als ze gewoon goed groeien verder. Ik voed op verzoek en de ene keer drinkt ze 5x en de andere dag 6x.. Je zou het eens op z’n beloop kunnen laten en zien wat er gebeurt? Misschien komt hij dan midden in de nacht maar misschien ook wel niet 🙂

3 jaar geleden

Ben trouwens nu over aan het stappen van BV naar KV en zelf dus aan het rommelen met hoeveelheid voeding in de fles. Merk dat ik gewoon goed naar mn dochter probeer te kijken: heeft ze genoeg prima maar als ik denk dat ze nog meer lust dan de berekening dan geef ik t ook en dan zie ik wel. Dat zou je met dit ook kunnen doen, denk namelijk dat als jij het idee hebt dat hij langer wil slapen, dit waarschijnlijk klopt. Oja! Onze dochter ging bijvoorbeeld langer slapen en kwam dan overdag wat sneller na elkaar voor de voeding dus dan kwam ze er toch wel aan leek mij 😃