7 Reacties

3 jaar geleden

Volgggg

3 jaar geleden

Hier drinkt ze al 2x in de week melk.. Gewoon om te proberen en er aan te wennen.. Ze laat de flessen staan.. Alleen s ochtends wil ze nog 210 drinken. Maar verder... Neh.. Dus veel water en thee aanbieden. En als ik er bij ben, krijgt ze soms koemelk.. Ze vind het heel lekker

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hier drinkt ze al 2x in de week melk.. Gewoon om te proberen en er aan te w ...
Welke melk gebruikt u dan en wanneer bied u dit aan? En hoeveel hahah

3 jaar geleden

Reactie op Linsy de Bruijn

Welke melk gebruikt u dan en wanneer bied u dit aan? En hoeveel hahah
Gewoon melk van de Aldi, en een halve beker. Gewoon om te proberen.. Ik begon met af en toe een slokje van mijn melk. Uiteindelijk eten en drinken ze ook wat wij eten en drinken... Kan eerst wel weer van alles anders doen. Maar t is alleen maar meer moeite om dan met ons "mee" te gaan eten. Als je zelf geitenmelk drinkt. Dan geef je dat nu ook.. Maar als er geen kma aanwezig is. Of andere redenenen zou ik gewoon proberen en kijken hoe het gaat. Tijdens de lunch krijgt ze dit.

3 jaar geleden

Als je vitamine d blijft geven en oplet dat hij niet overdreven veel eiwitten en zout in zn dieet hebt en juist wel voldoende ijzer, zou het kunnen.

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties dames. Verder iemand die nog haar ervaring kan delen?

3 jaar geleden

Hier bij het CB hebben ze tegen mij gezegd, dat ze vanaf nu (3 december 1jaar), geen kv meer hoeft. Ze hoeft schijnbaar ook nog maar 300 ml melk producten per dag, Dus melk, yoghurt, vla. Ik heb nu nog een bus kv gekocht dreumesmelk, maar ga na deze bus toch maar over op gewone melk. Ze lust beiden. Ik geef smorgens nog een fles 150+ 5 kv en smiddags krijgt ze meestal koude melk, en voor het slapen nog een fles 180 + 6 kv. Tussendoor krijgt ze soms een zakje met yoghurt en fruit, uit het babyschap in de supermarkt.