23 Reacties
5 jaar geleden
Ik volg!
Vergat dat dit ook een dingetje wordt🙈 nu hij eindelijk zijn 'ritme' heeft😅
5 jaar geleden
Reactie op mamiapd37
scheeld .. word ze uur later wakker ... is wel beter 🤣🤣
Echt wel🤣🤣🤣 hier is het tussen 4 en 5 ochtend kom maar door met die zomertijd😅
5 jaar geleden
Als je hetzelfde ritme wilt aanhouden zou ik nog steeds op verzoek doen maar in dag met flesjes beetje schuiven zodat de laatste fles uiteindelijk op jou gunstig tijd komt en hopen dat ze dan zelfde tijd als voorheen weer wakker word
5 jaar geleden
Hier hebben we altijd gewoon meteen de nieuwe tijd aangenomen, dat werkt voor onze oudste in ieder geval het beste. Ik weet dat sommigen het in stapjes doen, per dag bijvoorbeeld een kwartiertje opschuiven.
5 jaar geleden
Reactie op Irma89
Hier hetzelfde! Misschien gaan we dan weer naar 6/7 uur😬
Fingers crossed🤞
5 jaar geleden
Ik voed op verzoek dus hoef helemaal niks aan te passen. Ook qua slaapjes en spelen volg ik de kleine
5 jaar geleden
😅 nog een uur minder slaap.... hier hebben we nog steeds geen ritme. (Alles op verzoek) Dus in ons geval denk ik niet dat er een probleem is.
Als ik flesvoeding/ op tijden zou voeden zou ik denk ik starten met kwartiertjes opschuiven. Anders zit er ineens een uur minder tussen de voedingen waardoor het waarschijnlijk niet op gaat.
5 jaar geleden
Hier hebben we altijd gewoon meteen de nieuwe tijd aangenomen, dat werkt vo ...
Dit gaan wij ook doen. Kijken wat het met hem doet. Een kwartiertje per keer schuiven daar raak ik zelf ontregeld van. 😂
5 jaar geleden
Ik had hier nog niet eens bij stil gestaan 🤷🏼♀️ Denk ook niet dat we er iets mee gaan doen. We zien wel wanneer ze weer trek heeft en passen ons daarop aan 😁
5 jaar geleden
Juist fijn! Meestal komt ‘ie rond 4:00/4:30/5:00 voor een kleine fles en iets later voor zijn ‘ontbijt’ fles. Dan kan de kleine fles er misschien wel helemaal weer van af, krijgt hij de ontbijtfles rond 5:30 👌🏻
4:00 en 4:30 vind ik te vroeg voor een complete fles, maar 5:30 vind ik een prima tijd.
Voor de kleine zelf ook fijn, want soms zit hij zichzelf in de weg tussen die flessen
5 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord van collega's dat het een drama is wanneer de klok verzet wordt. Zeker toen ik zwanger was kreeg ik met de wisseling te horen dat ik nog maar moest genieten van de rust nu de baby nog in mijn buik zat.
We zullen het wel zien, gaan gewoon mee in zijn ritme. Ik denk dat hoe je er ook mee om gaat, je kindje zal er toch iets van merken misschien en misschien ook niet. Hoe makkelijker je er zelf in staat, hoe makkelijker je het voor jezelf maakt denk ik
5 jaar geleden
Ik ga gewoon in het ritme van me dochter.
Ik blijf m'n voedingstoffen beetje aanhouden, en van m'n oudste geleerd 1 dag is ff vervelend maar daarna is het weer normaal en zit je weer in het goede ritme..