9 Reacties

3 jaar geleden

Allereerst Gefeliciteerd! Mijn dochter van 2,5 slaapt nog steeds niet in haar peuterbed🙈 het is met haar echt een strijd meeste peuters tussen 2 en 3 gaan in een groter bedje en het verschilt heel erg met kinderen maar ik denk dat je met een verschil van 1 jaar en 3 maanden er beter vanuit kunt gaan dat het 2 ledikanten worden..

3 jaar geleden

Ik zou kijken naar je kleine wanneer hij/zij er aan toe is. Gaat de kleine eruit klimmen bijv. dan word het tijd. Ga op je gevoel af en kijk goed naar de behoeften van jullie kleintje

3 jaar geleden

En als je nou de eerste halfjaar je tweede in een cosleeper naast je bed laaf slapen? Dan is je eerste bijna 2 jaar en misschien dan switchen naar een peuterbed. Dan hoef je niet nog een ledikant aan te schaffen?

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

En als je nou de eerste halfjaar je tweede in een cosleeper naast je bed la ...
Dat is in theorie wel zo maar als je peuter er nog niet aan toe is is het echt niet leuk naar bed brengen.. je zou indd wel de 1ste 6 maanden in co sleeper kunnen slapen en dan pas aan het eind van die tijd kijken of het al zal lukken of dat je beter toch voor dubbel kan gaan.. maar ik zou denk ik dan nog niks aanschaffen tot dat je kan inschatten of het al kan

3 jaar geleden

Mijn beste vriendin heeft haar kindjes steeds met +/- 1,5 jaar in een peuterend laten slapen, omdat ze hetzelfde had als jij. Dat ging prima. Maar nu met de derde is het anders. Het verschilt gewoon heel erg per kindje..

3 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie adviezen. Denk dat het gewoon een tweede babybedje wordt met doorgroei mogelijkheid naar peuterbed.

3 jaar geleden

https://www.oudersvannu.nl/nieuws/slaapexpert-laat-je-kind-tot-zijn-derde-jaar-in-een-ledikant-slapen/?kl=4677&ku=1210165&utm_source=nws&utm_medium=email&utm_campaign=20211005_OvN_NB_dinsdag&utm_content=&utm_term=a_3594

3 jaar geleden

Ik las laatst dat je voor je eigen nachtrust beter tot ongeveer 3 jaar moet wachten.. Dan begrijpen ze dat ze moeten blijven liggen

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik las laatst dat je voor je eigen nachtrust beter tot ongeveer 3 jaar moet ...
Ja meeste wel denk ik alhoewel het wel echt verschilt per kindje mijn nichtje klom met net 2 jaar continu de ledikant uit wat ook niet echt fijn voor je nachtrust is🙈 en in dr peuterbed sliep ze super goed dus die was er gewoon echt al toe