25 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij niet hoor! Haha ik ben jaloers op je 🙈 mijn libido ja van 100 naar 0 😂😂

5 jaar geleden

Heb ik ook. Maar manlief niet zo helaas. Daaaaamn.

5 jaar geleden

Had het ook bij mijn vorige zwangerschap, mijn man kon niet volgen toen 😁. Maar deze zwangerschap libido onder 0 😂

5 jaar geleden

Ik wil wel maar ik vind het pijnlijk soms :(

5 jaar geleden

Mijn man zou ook t liefst elke dag willen maar bij mij staat t bij deze zwangerschap ook op nul terwijl t bij mn andere kids heel anders was

5 jaar geleden

Herkenbaar.... 🙈 Doen het ook iedere ochtend en avond.. Kan er geen genoeg van krijgen, haha! Het voelt ook veeeel intenser!

5 jaar geleden

yes herkenbaar! Eerst had ik helemaal geen zin in sex, maar sinds een paar dagen alleen maar. En nee het is niet schadelijk voor de baby😊!

5 jaar geleden

Jaloers! Hier hebben we allebei totaal geen zin, al 15 weken niet 😒

5 jaar geleden

Heel herkenbaar hier kan er ook geen genoeg van krijgen soms heb ik wel 3 a 4 keer op een dag zin, mijn vriend vind het totaal niet erg

5 jaar geleden

Hier is de zin ver te zoeken. Iedere keer als we seks hebben, dan barst ik daarna in janken uit. Het is wel fijn, maar door het janken achteraf zie ik er iedere keer erg tegenop.

5 jaar geleden

Reactie op Ings

Jaloers! Hier hebben we allebei totaal geen zin, al 15 weken niet 😒
Wij leven met je mee Soraya!! Hier ook al bijna 15 weken niet

5 jaar geleden

Reactie op Little Kim

Wij leven met je mee Soraya!! Hier ook al bijna 15 weken niet
Pff hier ook niet , ben nu 18 weken en hebben denk ik totaal 4/5 keer seks gehad dan was het ook echt fijn maar heb totaaal geen zin of behoefte 😅 gelukkig pusht me man me totaal niet maar vind t soms best lullig

5 jaar geleden

Hier ook meer seks zolang je niet te ruw vrijt is er geen probleem voor de baby

5 jaar geleden

Reactie op anoniem2000_

Pff hier ook niet , ben nu 18 weken en hebben denk ik totaal 4/5 keer seks ...
Dat hebben wij hier ook vind het soms zo zielig voor hem

5 jaar geleden

Wij hebben eerste 12 weken geen seks gehad. Daarna wel een keer. Voelde goed maar ik ben daarna beroerd geworden. Vorige week wilden we maar deed het zeer dus gestopt en gisteren weer zin (libido is van 100 naar 0 gegaan en nu naar 10) maar had nu weer steken in me buik. Vorige keer ook..

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zw wel. Toen wilde ik iedere dag (terwijl seks altijd een dingetje bij mij is vanwege verleden) en m'n partner vond 't 10 x niks (vooral angst) en nu is het volledig andersom🤣 bij mij is 't echt 0 terwijl mn partner nu iedere dag zou willen😂😂😂

5 jaar geleden

Ik heb weleens gelezen dat de baby gezellig heen en weer schommelt tijdens sex en dat dus prima vindt 😂 bovendien ben je zelf ook relax erna dus dat is ook weer goed.

5 jaar geleden

Wij hebben ook nog met regelmaat sex, gelukkig niet verslaafd, maar gisteren was wel hilarisch 😀. Ik moest leek wel huilen (na afloop zeg maar 🤣) en schiet ineens in een vreselijke slappe lach die maar niet kon stoppen, zegt mijn man ben je nu aan het huilen, ja toen werd het alleen maar erger 😁. Echt die hormonen 😆.

5 jaar geleden

Ik wil het heel graag ik durf het alleen niet ik ben heel erg bang om bloed te krijgen. Ik heb ergens gelezen dat dat kan en dat het geen kwaat kan maar het zit zo in mijn hoofd dat bloed niet goed is. Hebben meer.mensen dit?

5 jaar geleden

Zo lang je het niet te ruig doet is er niks aan de hand.