9 Reacties

4 jaar geleden

Beste momlunas, het klinkt eerder als reflux en niet als een allergie. Mijn zoontje heeft de zelfde problemen maar sinds ik probiotica gebruik voor zijn flesjes is het spugen en scheten veel minder geworden.

4 jaar geleden

Ik had hier een dametje die ook veel spuugde.. uiteindelijk weer naar de huisarts gegaan.. Toch weer terug gegaan naar de nutrilon standaard met nutrilon omneo gegaan en hierbij spuugt ze niet. Ze spuugt nu alleen bij de hapjes maar heeft er ook geen last van. Het is bekend dat het strottenhoofd klepje nog niet goed functioneert en kindjes daardoor spugen. Maar zolang ze er geen last van hebben doen ze er niks aan. Bij toch pijn gaan ze pas nexium voorschrijven. Symptomen van koemelkallergie zijn: ontroostbaar huilen, geïrriteerde ogen, loopneus, eczeem, rode vlekjes, overgeven, diarree, piepend ademhalen, hoesten. Dit laat zich vrij snel zien na de geboorte. Heb dit met mijn oudste dochter gehad. Je krijgt dan speciale voeding: neocate voeding. Mijn oudste is er met 3mnd overheen gegroeid.

4 jaar geleden

Probiotica in zijn melkflesje

4 jaar geleden

Hier was het eerste wat voor een behoorlijke verlichting zorgde pepti, een totaal ander kind kregen we. Hier waren de symptomen oa: Overmatig huilen, overstrekken, last van buik/darmen, erge reflux.

4 jaar geleden

Reactie op mooni

Hier was het eerste wat voor een behoorlijke verlichting zorgde pepti, een ...
Wij zitten nu op de neocate trouwens via de kinderarts, dit is volledig koemelk vrij. En nu lijken de klachten van piepende ademhaling, loopneus ook over. Ze laat nu ook helemaal geen scheetjes meer en haar darmen lijken echt rustiger nu ook.

4 jaar geleden

Reactie op Mama Ayden

Probiotica in zijn melkflesje
Heb je een foto van dit en hoe kan ik dit gebruiken?

4 jaar geleden

Reactie op Mama Ayden

Beste momlunas, het klinkt eerder als reflux en niet als een allergie. Mijn ...
Heb je een foto van dit en hoe kan ik dit gebruiken?

4 jaar geleden

Hier een mannetje met borstvoeding die dat ook heeft. Volgens mij is spugen normaal zolang het geen extreme hoeveelheden zijn en zou het vanzelf over moeten gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Irma89

Hier een mannetje met borstvoeding die dat ook heeft. Volgens mij is spugen ...
Ja het is best veel wat hij spuugt.. hydrofiele doeken zijn altijd nat