7 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje had precies hetzelfde met 8 weken, veel huilen en had ook verhoging. Dus ik dacht ook een sprongetje. na 2 dagen was er niks meer aan de hand 😊

3 jaar geleden

Reactie op MDHB

Mijn zoontje had precies hetzelfde met 8 weken, veel huilen en had ook verh ...
Oké fijn om te lezen 😉 hoop dat het bij ons ook met 2 dagen gedaan is! Vind het helemaal niet erg dat zr zo huilerig is, wij hebben de ene dag ook meer goede zin dan de andere maar nu ze ook een beetje verhoging heeft, maak ik me meteen zorgen! 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Miek30

Oké fijn om te lezen 😉 hoop dat het bij ons ook met 2 dagen gedaan is! Vin ...
Ja kan ik me voorstellen🙈 Ik vond het ook niks. Was bang dat hij koorts zou krijgen.. Maar gelukkig niet. Lekker veel kroelen dan maar ☺️☺️

3 jaar geleden

Dit had onze zoon ook, maar omdat hij ook erg verkouden was en last leek te hebben van zijn neus waren wij even langs de huisarts geweest. Volgens de huisarts is het normaal dat sommige baby's verhoging krijgen, omdat ze met een zogenoemd sprongetje ineens heel veel energie gebruiken om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen. De baby is gewoon heel hard aan het werken. De temperatuur mag alleen niet boven de 38 graden uitkomen. Even verhoging is dus niet erg.

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Dit had onze zoon ook, maar omdat hij ook erg verkouden was en last leek te ...
Dank voor je berichtje! Haar temperatuur is nu al gezakt, dus ze zal inderdaad hard aan het werk zijn geweest om over een paar dagen nog harder naar ons te kunnen lachen! 😊

3 jaar geleden

hmmm oke .. waarschijnlijk kan dat dus door sprongetje komen mijn dochter had ook 37.8 en is ineens weer weg

één jaar geleden

Reactie op mamiapd37

hmmm oke .. waarschijnlijk kan dat dus door sprongetje komen mijn dochter ...
Had ze dat eenmalig of meerdere dagen?