72 Reacties

2 jaar geleden

Aah wat grappig! Mij zoontje is ook van 9 december en wij gaan ook voor jungle 🤗🥳

2 jaar geleden

Oh toevallig Hahah 🤣 heb je al leuke decoratie kunnen scoren? Ik zat zelf aan z’n compleetpakket van bol.com te denken.

2 jaar geleden

Reactie op Mama Ayden

Oh toevallig Hahah 🤣 heb je al leuke decoratie kunnen scoren? Ik zat zelf ...
Wij hebben inderdaad z'n compleet pakket van bol gekocht! Z'n jungle pakketje. 35 euro was die ofzo 🥳

2 jaar geleden

Dat is echt grappig! Dat is precies waar ik naar zat te kijken. Ben benieuwt naar jouw foto’s. Wij vrienden het vrijdag. Dus foto komt een dag later.

2 jaar geleden

Reactie op Mama Ayden

Dat is echt grappig! Dat is precies waar ik naar zat te kijken. Ben benieuw ...
Wij vieren het de dag zelf voor de overgroot opa's en oma's ivm corona, en die zaterdag daarna voor de rest van de familie en vrienden. Ik ben ook heel benieuwd naar die van jou!! Wat leuk dit haha

2 jaar geleden

Wij hebben gisteren alvast voor zijn 1e verjaardag thuis een cakesmash gehouden en daar zelf wat foto's van gemaakt. Hij wordt 7 december 1 jaar. Deze foto gebruiken we ook om op de taart te zetten voor zijn verjaardag.

2 jaar geleden

Super schattig!!!! Die heeft zeker genoten. Zelfs zijn voetjes zitten onder de taart. Echt leuk. En nu op naar de grote dag!

2 jaar geleden

29 december 1 jaar 💙

2 jaar geleden

Ons pateeke is vandaag 1 jaar geworden

2 jaar geleden

Wij hebben ook thema jungle, daarqtraks versierd

2 jaar geleden

Onze living

2 jaar geleden

Reactie op Kimberly ❤️

29 december 1 jaar 💙
Gefeliciteerd maar bedoel je november?

2 jaar geleden

Reactie op Mama Ayden

Gefeliciteerd maar bedoel je november?
Nee hoor december, waarom dan?

2 jaar geleden

Reactie op Kimberly ❤️

Nee hoor december, waarom dan?
Waarschijnlijk omdat er werd gevraagd om verjaardagsfotos. En aangezien het nog 29 december moet worden.. maar jij hebt deze super leuke foto waarschijnlijk gemaakt om te gebruiken voor z’n verjaardag.. hij is echt leuk!

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Waarschijnlijk omdat er werd gevraagd om verjaardagsfotos. En aangezien het ...
Ohhhhh zo ik begrijp het hihi verkeerd begrepen. Deze foto’s waren inderdaad voor zijn eerste verjaardag feest om te gebruiken ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Waarschijnlijk omdat er werd gevraagd om verjaardagsfotos. En aangezien het ...
Oh ja Hahah ik begreep het ook verkeerd. Ik wist niet dat men al een foto vooraf nam voor een verjaardag. Wel slim! Mama wereld is nog een beetje nieuw voor mij. Super schattig foto en leuk dat hij een blauwe taart heeft. Toch anders dan de meeste

2 jaar geleden

Reactie op Jolien0512

Ons pateeke is vandaag 1 jaar geworden
Gefeliciteerd 🥳 geniet ervan. Hoop dat jullie een geweldige dag hebben.

2 jaar geleden

Onze dame is 30 november 1 jaar geworden! Ik was uitgerekend op 4 dec vorig jaar vandaar dat ik nog steeds lid ben van de december groep!

2 jaar geleden

Onze dame is 30 november 1 jaar geworden! Ik was uitgerekend op 4 dec vorig jaar vandaar dat ik nog steeds lid ben van de december groep!

2 jaar geleden

Reactie op lunaapple

Onze dame is 30 november 1 jaar geworden! Ik was uitgerekend op 4 dec vorig ...
Wat een prachtige bos met haren heeft jouw dochter zeg! 😍😍