72 Reacties
2 jaar geleden
Oh toevallig Hahah 🤣 heb je al leuke decoratie kunnen scoren? Ik zat zelf aan z’n compleetpakket van bol.com te denken.
2 jaar geleden
Dat is echt grappig! Dat is precies waar ik naar zat te kijken. Ben benieuwt naar jouw foto’s. Wij vrienden het vrijdag. Dus foto komt een dag later.
2 jaar geleden
Reactie op Mama Ayden
Dat is echt grappig! Dat is precies waar ik naar zat te kijken. Ben benieuw ...
Wij vieren het de dag zelf voor de overgroot opa's en oma's ivm corona, en die zaterdag daarna voor de rest van de familie en vrienden. Ik ben ook heel benieuwd naar die van jou!!
Wat leuk dit haha
2 jaar geleden
Super schattig!!!! Die heeft zeker genoten. Zelfs zijn voetjes zitten onder de taart. Echt leuk. En nu op naar de grote dag!
2 jaar geleden
Reactie op Kimberly ❤️
29 december 1 jaar 💙
Gefeliciteerd maar bedoel je november?
2 jaar geleden
Reactie op Mama Ayden
Gefeliciteerd maar bedoel je november?
Nee hoor december, waarom dan?
2 jaar geleden
Reactie op Kimberly ❤️
Nee hoor december, waarom dan?
Waarschijnlijk omdat er werd gevraagd om verjaardagsfotos. En aangezien het nog 29 december moet worden.. maar jij hebt deze super leuke foto waarschijnlijk gemaakt om te gebruiken voor z’n verjaardag.. hij is echt leuk!
2 jaar geleden
Reactie op Annika030
Waarschijnlijk omdat er werd gevraagd om verjaardagsfotos. En aangezien het ...
Ohhhhh zo ik begrijp het hihi verkeerd begrepen. Deze foto’s waren inderdaad voor zijn eerste verjaardag feest om te gebruiken ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Annika030
Waarschijnlijk omdat er werd gevraagd om verjaardagsfotos. En aangezien het ...
Oh ja Hahah ik begreep het ook verkeerd. Ik wist niet dat men al een foto vooraf nam voor een verjaardag. Wel slim! Mama wereld is nog een beetje nieuw voor mij. Super schattig foto en leuk dat hij een blauwe taart heeft. Toch anders dan de meeste
2 jaar geleden
Reactie op Jolien0512
Ons pateeke is vandaag 1 jaar geworden
Gefeliciteerd 🥳 geniet ervan. Hoop dat jullie een geweldige dag hebben.
2 jaar geleden
Reactie op lunaapple
Onze dame is 30 november 1 jaar geworden! Ik was uitgerekend op 4 dec vorig ...
Wat een prachtige bos met haren heeft jouw dochter zeg! 😍😍