12 Reacties

5 jaar geleden

Toevallig sinds begin zwangerschap al een paar mooie momenten gehad om mijn man te verwennen (ze hebben wat te voortduren met ons) dus hierbij een aantal ideeën die hier in de smaak zijn gevallen. Happy socks! Zijn er in verschillende patronen (zonder dad oid erop) en dan in zijn en de babymaat. Afhankelijk of hij drinkt, je hebt ‘wijfie’ bier. Speciaal biertje uit Utrecht ter ere van zijn dochter. Speciale fles drank, hier whiskey gedaan, die hij pas op de geboortedag mag open maken. Wat hij nog niet weet is dat er een tweede fles al bij mijn ouders klaar staat die hij samen op de 18de verjaardag mag gaan drinken. Vrijkaart over 1 van de babybeslissingen. Zo kan je iets uitzoeken waar hij de volledige beslissing over mag nemen (hier het geboortekaartje). Tshirt met zijn achternaam en geboortejaar en deze ook voor de kleine. (Krijgt hij pas na de geboorte, maar liggen al klaar).

5 jaar geleden

Ik ga deze aan mijn vriend geven.. Hij is in september jarig ❤️

5 jaar geleden

Nachtje weg in wellness hotel? Bij sommige hotels hebben ze ook Babymoon arrangementen

5 jaar geleden

Mijn vriend is gek op trainingspakken, hem wil ik graag bijv een Adidas pak geven met een mini Adidas pakje voor onze baby zo dat ze kunnen matchen 😂😍

5 jaar geleden

Hier houden we ons niet zo bezig met het kopen van cadeautjes voor elkaar bij gelegenheden. We kopen elkaar iets als we iets nodig hebben. Anders is het zo commercieel vind dit niet gepast.

5 jaar geleden

Wij hebben elkaar een ring gegeven met elkaars initiaal en die van de baby💓

5 jaar geleden

Ik heb mijn vriend een Stokke draagzak cadeau gedaan. Het originele plan was een goede rugzak voor op vakantie, maar nu de vakantie niet door is gegaan vond ik dit een leuk alternatief. Ik mag ons kindje al 9 maanden dragen, zo kan hij het ook dicht bij zich dragen als het straks geboren is ❤

5 jaar geleden

Ik was zelf ook op zoek naar een leuk cadeau en vond leuke boeken op deze site https://clubvanrelaxtemoeders.nl/de-leukste-boekjes-voor-vaders/

5 jaar geleden

Mijn vriend is in september jarig en ik heb matching zwembroeken voor hem en onze baby boy gekocht 😍 te schattig!!

5 jaar geleden

Ha ohh ben ik naar op zoek!! Waar heb je ze gevonden?

5 jaar geleden

Mijn vriend is in september jarig en ik heb matching zwembroeken voor hem e ...
Ooh zo leuk dat wil ik ook! Welk merk is dat?

5 jaar geleden

Mijn man was afgelopen week jarig. Ik heb het boek je bent de liefste papa gekocht voor hem.