9 Reacties

één jaar geleden

Hier helpt het om de deur op een kier te laten en de lamp op de gang aan. Vaak zing ik nog iets op de gang en dan gaat het snel beter.

één jaar geleden

Paniek heeft m'n zoontje niet maar kan wel huilen als ik weg loop. Ik laat ook even het licht op de gang aan en zeg "mama is even beneden/de was doen/ etc en komt zo weer even bij je kijken." En dan slaapt hij meestal al. En als het erger is ga ik in de kamer ernaast wat opruimen etc. Zodat hij me hoort. En soms roept hij 20x mama? En dan reageer ik alleen met ja schatje. Zodat hij weet dat ik in de buurt ben maar uit het zicht. Wat men ook zegt is oefenen met kiekeboe. Langzaam opbouwen met langer uit zicht blijven.

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Nooit een goede slaper geweest, maar heb ook het idee dat dit nu erg mee speelt. Laat ook de deur op een kier. Dan valt hij in slaap maar na een paar uur weer wakker en is het drama dat ik weg ben. Ik weet het nu echt niet meer en ben echt kapot.

één jaar geleden

Reactie op MamaI2020💙

Hier hetzelfde! Nooit een goede slaper geweest, maar heb ook het idee dat d ...
Bij mij was die altijd een goeie slaper… daarom is die verandering nu ineens focktup. Nu moeten we in zijn kamer blijven elke avond tot die slaapt en soms zitten we wel een uur in zijn kamer .. dus elke avond pas rond 20:00/20:30 dat ik of me vriend beneden zit pfffff. Normaal was het 1 been in bed en hij sliep. En smiddags zelfde probleem.. dus k leg hem lekker niet meer dan word die maar moe. Ben er ook klaar mee met dit gedoe.

één jaar geleden

Reactie op silvana1988

Bij mij was die altijd een goeie slaper… daarom is die verandering nu ineen ...
Ik heb dit ook een tijdje gehad, maar was na een paar dagen weer over. Misschien een sprongetje? Ik snap dat je er klaar mee bent, is pittig. wordt het beter of erger als hij extra moe is door niet slapen overdag?

één jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ik heb dit ook een tijdje gehad, maar was na een paar dagen weer over. Miss ...
Hij werd vannacht ineens ook wakker, misschien door niet slapen overdag ik weet niet .. maar was weer een uur verder vannacht pff

één jaar geleden

Sinds een paar dagen hier ook feest. Het ging eindelijk goed met slapen, ook bij anderen, vaak niet eens terug. Maar nu is het soms wel 3 uur strijd voor hij slaapt. Niks lijkt te helpen. Er naast zitten, overdag minder slaap, op de gang rommelen, gecontroleerd laten huilen. Overdag is er niks aan de hand. Zwaait ons vrolijk uit, maar 's avonds echt drama.

één jaar geleden

Reactie op silvana1988

Hij werd vannacht ineens ook wakker, misschien door niet slapen overdag ik ...
Ik merk dat als m'n zoontje een uur later naar bed gaat dan normaal het drama is. Oververmoeid, druk, huilen, niet alleen willen zijn met inslapen. Als hij 2 uur overdag slaapt en om 19 uur naar bed gaat savonds, dan heb ik een leuker en makkelijker kind.. Oh ja en als hij te weinig eet wordt hij er ook niet gezelliger op..

één jaar geleden

Hier vannacht om Half 1, half 2, half 3 en half 4 geweest bij een huilende peuter. Ging inderdaad sinds deze week juist weer beter. Maar gisteren geen middagslaapje gehad omdat ze niet ging slapen dus eruit gehaald. Ze was eigenlijk wel erg moe. Ik heb ook het idee dat als ze meer vermoeid is, dit ook meer speelt.