6 Reacties
3 jaar geleden
Wat vervelend om te lezen.. Wellicht een mini tip: ik heb wel eens gelezen dat "kiekeboo" spelen ervoor kan zorgen dat je baby minder snel een verlaging angst krijgt. Hij ziet namelijk dat je er wél bent, ookal ziet hij je niet. Geen idee hoor?? Ik zelf speel dit een miljoen keer per dag, en onze zoon heeft geen last van verlaging angst of eenkennigheid.. Heel veel succes!
3 jaar geleden
Mijn dochter heeft periodes waar ze verlatingsangst heeft. Idd kiekeboe spelen heb ik gehoord. Als ze er last van heeft dan is dat vaak savonds als ik haar naar bed breng. Ik blijf dan een tijdje bij haar bed zitten totdat ze bijna in slaap valt en dan sluip ik als een Ninja weg haha. Het gaat nu gelukkig een week weer goed maar heb avonden dik een uur bij haar gezeten en ook inderdaad Snachts. Ze werd dan huilend wakker en moest ik er ook bij gaan zitten. Je moet er even door heen. Veel knuffels en aandacht en dan komt het goed😊
3 jaar geleden
Reactie op MamaMia02
Mijn dochter heeft periodes waar ze verlatingsangst heeft. Idd kiekeboe spe ...
Kiekeboe gaan we vanaf nu nog meer doen haha.
Dat wegsluipen als hij bijna of al in slaap gevallen is proberen wij ook maar zodra we weg zijn doet hij één oog open, ziet dat we er niet meer zijn et voila, schreeuwen!
3 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Kiekeboe gaan we vanaf nu nog meer doen haha.
Dat wegsluipen als hij bijna ...
Ik begrijp helemaal dat je erbij blijft en dan wegsluipt. Logisch want dan is ie rustig!
Alleen daar heb ik dan ook weer over begrepen dat ze dan de bevestiging krijgen van "zie je wel.. Ik moet net zolang wakker blijven, want dan is mama of papa er nog. Als ik nu in slaap val is ze weg"
Het is zo zoeken, passen en meten wat aansluit bij je kleine. Doe vooral wat jij denkt wat goed is. Jij bent immers degene die hem het leven heeft gegeven en weet wat het beste is!!
3 jaar geleden
Reactie op VRR
Ik begrijp helemaal dat je erbij blijft en dan wegsluipt. Logisch want dan ...
Ik was vannacht de methode van steeds 10 seconden langer wegblijven aan het proberen. Tot hij overgaf..
Inderdaad altijd zelf aanvoelen wat je denkt dat juist is. Maar ik vind het altijd fijn als ik a weet dat ik niet de enige ben en b tips krijg, is altijd goed om eens te proberen als je het niet meer weet toch?