11 Reacties

5 jaar geleden

Ja, die krijg je gewoon doorbetaald!

5 jaar geleden

Reactie op wvda

Ja, die krijg je gewoon doorbetaald!
Thanks! Fijn zo snel antwoord 😁

5 jaar geleden

Is dat hetzelfde als duurzame inzetbaarheid?

5 jaar geleden

Jup! Ik heb ook 200 uur ingezet en ben daardoor een maand extra vrij 🤗

5 jaar geleden

Pb uren in het onderwijs? Werk al jaren in het basisonderwijs, maar ik heb geen idee waar je het over hebt 🤔

5 jaar geleden

Reactie op Tweeling 2020

Pb uren in het onderwijs? Werk al jaren in het basisonderwijs, maar ik heb ...
In het VO heb je de keuze deze uren op te sparen of laten uit betalen. Dit mag gedurende maximaal 4 jaar en dan worden ze sowieso uitbetaald. Je kan ze ook inzetten als taakvermindering.

5 jaar geleden

Ja krijg je doorbetaald. Ik neem 1 week na m'n verlof op en dan tot de zomervakantie 1 dag per week😊

5 jaar geleden

Reactie op Tweeling 2020

Pb uren in het onderwijs? Werk al jaren in het basisonderwijs, maar ik heb ...
Het gaat om het 'levensfase bewust personeelsbeleid', dit is in ieder geval in het VO zo geregeld. (Duurzame inzetbaarheid)

5 jaar geleden

In het VO heb je de keuze deze uren op te sparen of laten uit betalen. Dit ...
Helaas ook weer niet op iedere VO school. Binnen het bestuur waar ik voor werk heb je dat niet en zeggen ze dat ze dat verwerken in de jaartaak. Dat je dus minder lessen hoeft te geven zeg maar. Erg jammer!

5 jaar geleden

Reactie op wvda

Helaas ook weer niet op iedere VO school. Binnen het bestuur waar ik voor w ...
Oh wat naar! Maar volgens mij mogen ze die keuze niet voor jou maken tenzij je beginnend docent bent. Dan is het dus automatisch taakvermindering.

5 jaar geleden

Oh wat naar! Maar volgens mij mogen ze die keuze niet voor jou maken tenzij ...
Helaas wel. Bij ons is het dus zo dat je bijvoorbeeld 23 lessen moet geven voor een fulltime aanstelling. Terwijl dit op andere scholen hoger ligt, waar je dat wel kan sparen (bij mijn vriend op school bijvoorbeeld en andere scholen waarvan ik weet). Echt super jammer dat ze dat beslissen maarja!