4 Reacties

6 jaar geleden

De Vlinder heeft een super fijn, lief team. Is samen gegaan met fam. Ik weet niet of de verloskundigen van 10 jaar geleden er nog zitten, maar zo ja, echt een aanrader!!

6 jaar geleden

Ik zit ook bij Fam. Vorige kindje ook bij Fam en altijd tevreden geweest, maar het ligt er wel altijd aan wie je verloskundige wordt. Je wordt ingedeeld bij een team, zodat je vaste gezichten hebt. Ze hebben de regels echter nog niet versoepeld, ik mocht bij 9 weken komen. Volgende echo pas bij 20, zoals het er nu voorstaat.

6 jaar geleden

Reactie op Shanti...

Ik zit ook bij Fam. Vorige kindje ook bij Fam en altijd tevreden geweest, m ...
Wat vervelend dat je 11 weken moet wachten op de volgende echo. Heb je tussendoor wel een controle? En is er een mogelijkheid om ergens anders een echo te doen met 12 weken?

6 jaar geleden

Reactie op Louise88

Wat vervelend dat je 11 weken moet wachten op de volgende echo. Heb je tuss ...
Je kunt wel gewoon naar het hartje komen luisteren, dat is vanaf 12 weken. Maar vanwege Corona doen ze alleen termijnecho en 20 weken. Las echter dat sommige praktijken wel weer vitaliteitsecho鈥檚 doen, die zijn rond de 7/8 weken. Mogelijk gaan ze daar bij Fam ook weer mee beginnen hoor, maar die fase ben ik nu al voorbij. Bij echowonder zag ik dat ze na 20 mei waarschijnlijk weer echo鈥檚 op verzoek gaan doen. Ik denk dat ik die wel nog een keertje doe, zodat mijn vriend het ook mag meemaken 馃槈