29 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij gaat Zwangerschap+ steeds uit van het einde van week. Ik merkte dit verschil ook al namelijk.

3 jaar geleden

Tsja volgens deze app is mijn frummeltje 3 mm maar volgens de echo van afgelopen vrijdag issie 7,3 mm groot. Op andere websites lees ik 5 mm en 6 mm. Zo accuraat is het allemaal niet. Soms loopt je frummeltje even achter in zijn groei en soms maakt ie een sprong vooruit, het is allemaal lastig te voorspellen.

3 jaar geleden

Viel mij ook al op dat de lengte van het kindje verschilt tussen de apps

3 jaar geleden

Het was mij ook al opgevallen. Ik lees alles en was door de gynaecoloog al op een bepaalde periode gezet, echter wacht geduldig tot mn 11 weken echo. Dan hoor je meer. Heb je toevallig ook zwangerhap geïnstalleerd, die is over het algemeen ook erg fijn om te hebben.

3 jaar geleden

Ik heb ook zwangerhap. Is een app waar je eten en drinken kunt invoeren om te zien of je dit mag en waarom wel/niet. Super handig!

3 jaar geleden

Reactie op CarolienJansen

Het was mij ook al opgevallen. Ik lees alles en was door de gynaecoloog al ...
Ja die heb ik ook! Ideaal inderdaad!!

3 jaar geleden

Preggers is ook leuk!

3 jaar geleden

Precies hetzelfde, bij 3 verschillende apps verschillende groottes enz😅

3 jaar geleden

Tsja volgens deze app is mijn frummeltje 3 mm maar volgens de echo van afge ...
Ik las ergens dat alle baby’s tot 12w gelijk groeien dat ze vandaar t ook kunnen bereken hoe lang je zwanger bent. Na de 12w wordt t per baby verschillend en kan je dus leeftijd niet (goed) meer berekenen.

3 jaar geleden

Reactie op burgy87

Ik las ergens dat alle baby’s tot 12w gelijk groeien dat ze vandaar t ook k ...
Dan zou je denken dat het niet zo moeilijk is om voor al die websites tot 12 weken dezelfde lengte aan te houden?🤔 7,3 mm is echt geen sesamzaadje, eerder een grote rijstkorrel?😉

3 jaar geleden

Dan zou je denken dat het niet zo moeilijk is om voor al die websites tot 1 ...
🤣 ja Miss ligt eraan waar en door wie de app is gemaakt. Kleine Zuid Amerikanen Chinezen of lange Nederlanders 🤣

3 jaar geleden

Dan zou je denken dat het niet zo moeilijk is om voor al die websites tot 1 ...
Ja zou je zeggen he!! Nouja, we gaan het meemaken haha. Volgende week woensdag de vitaliteitsecho, dan kunnen ze me vast vertellen hoe groot beeb dan ongeveer is 🤭😍

3 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Preggers is ook leuk!
Net geinstalleerd! Ziet er idd heel leuk uit 👍🏻

3 jaar geleden

Reactie op burgy87

🤣 ja Miss ligt eraan waar en door wie de app is gemaakt. Kleine Zuid Ameri ...
Tsja bij mij is het een raadsel! ben zwanger gemaakt door een lange vent van 2+ meter en ben zelf maar 1,55 m. 🤣

3 jaar geleden

Tsja bij mij is het een raadsel! ben zwanger gemaakt door een lange vent va ...
Haha ja ik nlse van een Peruaan waar ik nu woon. Dus ook raadsel 🤣

3 jaar geleden

Reactie op burgy87

Haha ja ik nlse van een Peruaan waar ik nu woon. Dus ook raadsel 🤣
Leuk!! Gemixte baby's. 😍😍😍

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 9 weken. Volgens deze app zou hij dan 1,5 cm moeten zijn en volgens zwangerschap+ is hij dan al 3,1 cm. Volgens de verloskundige was het afgelopen vrijdag 2 cm, dus ik denk dat de waarheid er tussenin ligt.

3 jaar geleden

Leuk!! Gemixte baby's. 😍😍😍
awh ik krijg ook een mix kindje😍

3 jaar geleden

Ik heb de (en hier komt het): de zwangerschap + app, 24 baby (voornamelijk voor dit forum), de ouders van nu (vind de tip van de dag wel leuk) en Ovia (deze vind ik het leukste qua updates en kleine weetjes. Ook erg handig aan deze app is dat je bij kan houden of je je vitamine hebt gehad en wat je gegeten hebt en hoeveel je bewogen hebt. Zo heb je aan het einde van je zwangerschap een mooi overzicht. Alle apps lopen bij mij gelijk. Ik houd me verder niet zo bezig met hoeveel centimeter de embryo zou zijn, dat verschilt volgens mij ook puur aan hoe hard het groeit. En bij de een groeit het nou eenmaal sneller dan bij de ander.

3 jaar geleden

Bijzonder hè! In het begin groeien ze allemaal even hard. Zo bepaalt de verloskundige ook hoe ver je bent. Nu zit Preggers er het dichtst bij. Die geeft met 8 weken (week 9) 1,9 cm aan en de verloskundige zei bij mijn 1,94 cm dat dat 8+1 was 😉