23 Reacties
5 jaar geleden
Toevallig staarde ik gisteren ook naar de slingers en is onze baby ook al een maand oud. De kaartjes had ik uitgestald op zijn commode. Ik denk dat we de slingers er vandaag gaan afhalen.
Weet je al hoe je de kaartjes gaat opbergen? Ik twijfel om ze in een album te plakken of om een gepersonaliseerd koffertje te laten maken waarin ik ook zijn ziekenhuisbandje en zijn geboortekaartje kan in doen💙
5 jaar geleden
Onze dochter is nu 5 weken. Enigste wat er nu nog hangt is een grote vlag “hoera een meisje”. Die gaat er ook vandaag af. Kaartjes had ik al weg gehaald toen t 1 januari was en de kerstboom ging ook weg. Ze zaten namelijk allemaal in de boom. Ik heb die van haar ff een in bakje gedaan totdat ik mooie kistje vind net als die van haar broer. Al zijn kaarten en nog meer dingen van hem zitten in zo kistje met zijn naam erop
5 jaar geleden
Onze dochters zijn nu 2 maanden oud en wij hebben de versieringen nog steeds hangen maar de kaartjes hebben we al opgeruimd.
Binnenkort gaan wij de versieringen opruimen.
5 jaar geleden
Wij hebben het weggehaald toen ze 5.5 week oud was. Ik heb bij feestje van hout een herinenringskist laten maken helemaal in de style van het geboortekaartje. Daar zitten alle kaartjes nu in. De slingers zijn de kliko in gegaan en het geboortebord moet nog een bestemming krijgen.
5 jaar geleden
Ik heb het bij 6 weken ongeveer eraf gehaald allemaal, maar meer ook omdat ik ondertussen al 2x in het ziekenhuis was geweest met mijn kleine man.. het feest was er wel af! Anders zou ik het 2 a 3 maandjes laten hangen zolang als je het zelf gezellig vind
5 jaar geleden
Ik heb het nu met 2 maanden opgeruimd. De kaarten e.d. bewaar ik in een doos waar ook de eerste kleertjes, het kraamboekje en andere herinneringen in komen (eerste tekeningen, knutselwerkjes, fotoboekjes, e.d.). Voor mijn eerste dochter heb ik ook zo'n herinneringendoosje voor als ze straks volwassen is.