12 Reacties

5 jaar geleden

Bij de meeste ledikant heb je 2 verschillende hoogtes. Bij retro modelletjes weet ik dat niet. Het is wel handig als die verstelbaar is. Want als een baby zich kan optrekken/staan moet die naar beneden. En de eerste tijd is het handig als je hem op de hoger stand hebt zodat je niet je eigen rug belast.

5 jaar geleden

Ik vind het wel erg prettig. Jij die net bevallen is, hoeft niet zo erg te bukken en later zijn de kinderen meer beweeglijk dus dan merk je dat hij lager moet staan

5 jaar geleden

Ligt er denk ik ook aan hoe lang je de co sleeper wilt gebruiken. Zodra ze kunnen optrekken en/of zitten kun je je kindje ook makkelijk uit de diepte halen. Maar zijn ze nog echt baby baby dan weet ik niet of je het prettig vindt om hem of haar zo diep weg te leggen en op te pakken. Of gebruik je overdag dan het ledikantje? Bedenk ik me nu? Ik heb geen ervaring met de co-sleeper 😁. Dan denk ik dat je spijt gaat krijgen om geen hoogte te kunnen veranderen. Maar wellicht is je man handig die iets kan maken om de bodem hoger te kunnen maken, dit zou eigenlijk niet zo moeilijk moeten zijn.

5 jaar geleden

Als je een ledikant hebt die niet in hoogte verstelbaar is en een co-sleeper hebt dan moet je kind na zoveel maanden weer e.a bed. Waarom 2x zoiets onhandigs doen? Het kost ook alleen maar meer. Koop gewoon een verstelbare ledikant. En neem je man mee naar de winkel voor een praatje met de verkoper, want hij heeft er duidelijk geen kijk op. 🙂

5 jaar geleden