10 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook vlekjes. Ik vermoed muggenbeten :(

3 jaar geleden

Hier ook. muggenbulten of misschien nog van die baby puistjes als dat kan?

3 jaar geleden

Nou onder tussen zit hij er onder. Het zijn idd muggenbultjes.. wij noemen hem nu onze krentebol🤭 hij lijkt er gelukkig niet zo veel last van te hebben

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Mijn zoontje heeft precies zulke vlekjes sinds dinsdag! Hij is daarvoor ziek geweest dus ik dacht even waterpokken, maar ze zitten er nu nog en veranderen niet, het worden er ook niet meer en hij heeft er geen last van.

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Of waterpokken.. 🙈

3 jaar geleden

Hier dacht ikook muggenbulten.. Maar bleken na 3 dagen toch echt waterpokken.. De arts heeft het tussen neus en lippen door verteld.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hier dacht ikook muggenbulten.. Maar bleken na 3 dagen toch echt waterpokke ...
Zit je kleintje er ook helemaal onder?

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Zit je kleintje er ook helemaal onder?
Nope alleen armen, handen, en hoofd.. Hoorde er bij zei de arts, soms is 't het hele lichaam soms bepaalde plekken. Wss heeft ze een milde vorm waardoor ze op latere leeftijd mogelik nog een x krijgt. Bij

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Of waterpokken.. 🙈
Ja ik was precies die dag naar het CB en die dacht muggenbulten. Ze had geen jeuk of andere klachten

3 jaar geleden

Even een tip voor de mama's van babys die echt muggenbulten met blaartjes krijgen. Je hebt van dokter leenarts verkoelende lotion voor waterpokken. Werkt echt heel goed hiertegen. Te koop bij de etos. Hoorde dat dit ook goed werkt bij waterpokken maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.