28 Reacties

3 jaar geleden

Wij zitten nu op Ibiza. Flesje gegeven tijdens het opstijgen, ging goed! Tijdens het lande. Gaven we haar zo’n knijpfruitje beetje vlot achter elkaar, bleef ze ook slikken en dat ging goed. Slapen heeft ze gedaan in de draagzak tegen mij aan. Was fijn sowieso eigenlijk ook als ze niet sliep. Ze is niet zo’n schootzitter maar hierdoor bleef ze toch op haar plek 😃

3 jaar geleden

Wij vliegen volgende week weer met transavia, en ik kreeg deze aanvullende info weer m.b.t. vliegen met een baby (misschien handig voor sommigen)

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Iemand ook nog een goede tip voor een relatief goedkope reisbuggy? Bij voor ...
Niemand?

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Niemand?
Ik lees even mee, moet er ook nog 1 fixen

3 jaar geleden

Wij hebben die van Hamilton, echt een top ding. Zit een zak bij en mag eventueel mee worden ingecheckt als handbagage. Ook heel makkelijk in gebruik

3 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Ik lees even mee, moet er ook nog 1 fixen
Update nog geen uur later 😂 heb net deze gehaald: https://www.bol.com/nl/nl/p/safety-1st-rainbow-black-chic-2019/9200000103862167/?bltgh=uav3hsfy432L7H-UpxpK1g.2_9.11.ProductImage Vond het idioot om een dure te kopen terwijl we een dure en goede wagen hebben voor in NL. Maar goed, moet bij ontvangst eerst nog even checken of dit een goede koop is.