119 Reacties

5 jaar geleden

Nachtjapon Badjas Joggingsbroek Douchespullen Slippers Luiers 2 pakjes en rompers maat 50 en 56 Slofjes en mutsje Speen Hydrofiele doek Wikkeldeken Autostoel Kleingeld voor rolstoel Verzekeringspas

5 jaar geleden

K zou ook zorgen voor een extra pyjama/bevalshirt voor als je mag douchen dat je iig iets schoons hebt.

5 jaar geleden

Ik neem een aantal onderbroeken mee, lekker loszittend shirt, voeding bh, sokken, tandenborstel, borstel, elastiek voor m'n haar, ( had 't zo heet met mn eerste twee bevallingen) biscuitjes, cola blikjes, uiteraard kleding voor de kleine, schone, los zittende kleding voor na de bevalling, oplader telefoon en dat was het wel zo ongeveer haha!

5 jaar geleden

Moet je ook verzorgingsspulletjes mee nemen voor de baby zoals de Zwitsal enzo ?

5 jaar geleden

-toilettas met spullen zoals tandenborstel (ook voor je parnter) -dextro engerie -dikke sokken -bevalshirt/nachthemd?! -setje schone kleding -ondergoed (ook voor partner) -setje kleding voor de baby -maxicosie+voetenzak -oplader mobiel -muntje voor rolstoel Ben ik nog wat vergeten?!

5 jaar geleden

Ik krijg keizersnede dus moet 2 nachten 3 dagen in ziekenhuis verblijven. Voor mij zelf. 2 voedingsnachthemden Voedingsbh's Hemdjes Dikke sokken Sloffen Slippers Toilettas met alle verzorgingsproducten Oplader Badjas Joggingbroek Leggings Baby 4 rompers 4 boxpakjes Sokjes Hydroefile wikkeldoek Mutsjes Speentje Geboorte knuffel Verzorgingsproducten Verder weet ik niet of ik wat vergeet.

5 jaar geleden

Reactie op Maxxii3

Ik krijg keizersnede dus moet 2 nachten 3 dagen in ziekenhuis verblijven. ...
Bedankt voor uw reactie. Ik ben zwanger van een tweeling en ik weet nog niet wat voor soort bevalling ik krijg. Sterkte voor je.

5 jaar geleden

Laatst was hier ook een topic over. Wat ik toen wel een goede toevoeging vond was kleding voor partner. Evt ook zwembroek partner voor als je weeen met ondersteuning van je partner wilt opvangen onder de douche, bidon en eten/snacks (dan hoeft je partner niet steeds weg te gaan als die wat wil eten)

5 jaar geleden

Gaan jullie dat allemaal nu al klaarzetten of wacht je nog even?

5 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

Dingen die er in kunnen heb ik in een mand klaar staan

5 jaar geleden

Spullen die ik nu toch niet meer nodig heb, maar wel mee wil nemen zijn al ingepakt (alle babyspullen bijvoorbeeld). De rest vul ik aan uiterlijk in week 36. Bij mijn vorige zwangerschap stond ik met weeën nog een tas in te pakken omdat mijn dochter besloot een paar weekjes eerder te komen. Ik had gekozen voor een thuisbevalling en dit is uiteindelijk ook gelukt, dus had de tas niet nodig. Maar ja, protocol schrijft voor dat je em toch klaar moet hebben staan.

5 jaar geleden

Ik ben zwanger van een tweeling, dus de kinderen kunnen binnen een paar weken komen. Dit weekend wil ik al een begin maken met het inpakken van de tas.

5 jaar geleden

Douchemuts is ook makkelijk, als je onder douche wilt ontspannen , heb je geen natte haren als je weer op bed gaat.

5 jaar geleden

Hier was al een topic over (zelf aangemaakt) Inmiddels heb ik de tas al klaar... ben nu 30 weken maar heb al tot twee x toe met voorweeën in het ziekenhuis gelegen. Zekere voor het onzekere Ik kreeg van mijn zus nog de tip: Tas voor je man/vriend Schone kleding Oplader voor hem Geld, Toiletspullen.

5 jaar geleden

Nee ik ga dat pas met 34 weken doen ofzo. Ik heb wel al een lijstje gemaakt in m'n telefoon zodat ik die kan aanvullen als ik nog iets mis. Niet dat ik dat allemaal op 't laatste moment moet doen

5 jaar geleden

Wat voor een soort tas zetten jullie klaar? Ik ben mij suf aan het denken waar ik alles in ga doen.. 😅

5 jaar geleden

Reactie op Sarah01

Wat voor een soort tas zetten jullie klaar? Ik ben mij suf aan het denken w ...
Ik ga denk ik zo een grote only tas halen 😊

5 jaar geleden

Ik gebruik de luiertas voor de baby’s vluchtspullen en heb een trolley voor mn eigen spullen en die van mn man.

5 jaar geleden

Reactie op Sarah01

Wat voor een soort tas zetten jullie klaar? Ik ben mij suf aan het denken w ...
Luiertas voor de baby . En gewoon een boodschappen tas voor me zelf (die staat toch in de kast)

5 jaar geleden

Ik heb wel een koffer en tas met spullen 🙈 Maar dat is ff voor de zekerheid. Bij mij z'n nu al complicaties Maar probeer het nog vol te houden maar ze staan klaar 🙈