29 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Annika030
06.30 uur: 1 snee brood met 180+6.
08.30-09.00 uur: fruit.
12.30 uur: 1 sne ...
Wat drinkt zij nog veel melk. En ook nog vla? Ik kreeg te horen dat ze aan ongeveer 500 ml genoeg moeten hebben.
Of heeft zij iets speciaals dat ze nog drie dikke flessen krijgt?
2 jaar geleden
Wat drinkt zij nog veel melk. En ook nog vla? Ik kreeg te horen dat ze aan ...
Zowel als ontbijt als lunch geven we eerst brood en we vullen aan met melk. Toch drinkt ze de fles altijd leeg. Brood gaat er met moeite in. Soms een hele snee maar soms ook maar een halve.
Avondfles was ze na 180+6 altijd nog aan het zuigen en aan het zoeken, sinds we die verhoogd hebben maar 210+7 heeft ze pas genoeg.
Volgens het cb is 600 ml per 24 uur normaal tot de leeftijd van een jaar. Alleen ze krijg 30 meer. Valt op zich mee.
En ja inderdaad nog vla maar dat staat er los van volgens ons cb.
Bij 12 maanden zullen we wel gaan afbouwen.
2 jaar geleden
Reactie op Annika030
Zowel als ontbijt als lunch geven we eerst brood en we vullen aan met melk. ...
Oh dan denk ik dat ik te weinig geef. 3 flessen van 180 en ze zei: oh dat is nog best veel. Hij hoeft ze niet op hoor.
Maar ik geef geen zuivel verder. 🤔
Morgen prikjes, dan vraag ik het wel na. 😊
2 jaar geleden
Oh dan denk ik dat ik te weinig geef. 3 flessen van 180 en ze zei: oh dat i ...
Als jouw zoontje er genoeg aan heeft dan krijgt hij niet te weinig. Volgens ons cb is 3 flessen normaal maar mag minder ook als ze genoeg zou hebben aan alleen vast voedsel, daarom raden ze ook met brood te beginnen en melk mee aan te vullen. Alleen tot nu toe lijkt ze de fles nog wel echt nodig te hebben omdat ie altijd nog leeg gaat.