14 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een zoontje van 2,5 wilt nog steeds geen volle melk/half volle melk. Dus krijgt voor het slapen gaan pyjamapapje. (Nutrilon wilt die niet), en zonder melk valt die niet in slaap. En dochtertje van bijna 14 maanden wilt ook niks van volle melk/ halfvolle melk weten. Dus nog steeds nutrilon
2 jaar geleden
Jazeker, mijn zoontje van bijna 14 maanden is net over op volle melk. Hij vond de smaak erg lekker en de overgang ging heel makkelijk 😁
2 jaar geleden
Reactie op Saskia2104
Jazeker, mijn zoontje van bijna 14 maanden is net over op volle melk. Hij v ...
hmm superfijn!
2 jaar geleden
Yes ik ben ook met 12 maanden overgestapt op (halfvolle) melk. Hij vond het direct prima en lekker!
2 jaar geleden
Heb geen problemen gehad om van opvolgmelk naar volle melk te gaan. Hij nam het meteen. Als het moeizamer gaat, kun je de volle melk eerst nog mengen met water en flesvoeding. Dan gaandeweg het aandeel water en flesvoeding afbouwen. Kan helpen om in het begin aan de smaak te wennen. Zou het gewoon eerst proberen met een fles (warme) volle melk en kijken hoe hij reageert.
2 jaar geleden
Reactie op Lynchie11
Ik geef borstvoeding en propeer overdag volle melk te geven, maar ze wilt e ...
Hier ook eentje die het niet lust. Warm, lauw, koud, vol, halfvol, karnemelk. Heeft 1x een fles ervan leeggedronken (kreeg al geen fles meer) en de volgende dag wilde hij niet meer. Wij bieden het nog in de ochtend aan (heeft dan al bv gehad) onder het mom wennen aan de smaak. Hij krijgt wel volle kwark als toetje met gepureerd/geprakt fruit.
2 jaar geleden
Mijn dochter krijgt halfvolle melk. Is dat wel goed om moet ik over naar volle melk ?
2 jaar geleden
Reactie op Een Klijne Nijntje
Mijn dochter krijgt halfvolle melk. Is dat wel goed om moet ik over naar vo ...
Volgens mij is er in de wetenschap nog steeds geen overeenstemming of het ene beter is dan het andere (corrigeer me als ik het mis heb), dus een eenduidig antwoord kan ik je niet geven;) Ik geef zelf volle melk, omdat ik denk vanuit het idee dat voedsel beter is als het zo min mogelijk processen ondergaat (bij halfvolle melk zijn er extra stappen nodig om een deel van het vet uit de melk te halen). Veel zal het waarschijnlijk ook niet uitmaken voor gezonde kinderen die gevarieerd eten, dus zou voor het gemak gewoon de melk nemen die je zelf altijd al in huis hebt:)