Ok, ik ben niet alleenstaand, maar mijn vriend is telkens 1,5week van huis en dan weer een paar dagen thuis. Nu is hij volgend weekend weer thuis, en uitgerekend nu ben ik ziek. Maar ook echt ZIEK. 馃ゴ Koorts, spierpijn, hoofdpijn, ontstoken amandelen. Ik voel me echt shit, kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt ziek ben geweest. Ik heb het gevoel dat .ik lijf niet van mezelf is en zweef maar een beetje door het huis. Corona direct testen zijn tot nu toe wel negatief.
Maargoed, ik heb dus een dochtertje van 14 maanden die zichzelf echt max 10 minuten kan vermaken. Mijn vraag is: hoe doen jullie dat? Omdat het wel corona gerelateerde klachten zijn kan ik niet even iemand vragen om te helpen of haar even een paar uurtjes op te halen ofzo. Maar ik heb echt geen idee hoe ik nu de dag door ga komen. 馃槗 Ik wil haar er ook niet mee lastig vallen en probeer zo normaal mogelijk ritme aan te houden. Maar alle dingen die we normaal in het weekend doen zijn nu geen optie. En ik voel me echt beroerd als ik met haar op de grond ga zitten spelen.