Hoi mama's
Ik moet even mijn verhaal kwijt en misschien zijn er moeders met hetzelfde probleem of hebben misschien nog tips voor ons.
Wij hebben een dochtertje van 14 maanden oud. En zij slaapt al meer dan een half jaar heel slecht. Meerder keren wakker en het is dan in de nacht weer een drama om haar weer te laten slapen. Nu sinds een paar weken is het echt erger aan het worden want ze word rond half 2 of 3 uur wakker en dan zijn we tot half 5 a kwart voor 6 bezig om haar weer te laten slapen.. oplossing is uiteindelijk maar weer een melk fles... vaak slaapt ze dan wel weer verder maar niet altijd. Maarja dit willen we liever niet natuurlijk omdat het dan een gewenning word.
De spanning tussen mij en mijn partner zit ook erg hoog omdat we al zolang strugelen met dit probleem dat we niet echt meer oog en tijd voor elkaar hebben en vaak ruziën over de nachten etc.
Wat we al geprobeerd hebben is,
Slaaplampje, papfles voor slapen gaan, knuffel met white noise, 1 consult gehad met slaapcoach. ( moesten ons aan het 2-3-4 uur wakker schema houden na een slaapje)
Ik zit echt beetje met mijn handen in het haar omdat dit niet meer zo gaat naast dat we beiden full time werken.. En zwaar slaap te kort hebben en gewoon gesloopt zijn en niet meer weten wat we nog kunnen doen..
We laten haar nu testen op koemelk allergie omdat ze ook eczeem heeft dus even voor de zekerheid laten testen ( Aanstaande donderdag)
Veel mensen zeggen ook osteopaat proberen? Slaapcoach gaf dat ook nog mee maar geen ervaring mee verder en je leest veel verschillende berichten. Iemand positieve ervaring hiermee of andere tips zijn van harte welkom!!
Veel liefs