3 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter heeft ook best veel slaap nodig. Is je dochter ook heel actief fysiek en metaal op bepaalde momenten of misschien hypergevoelig of is ze echt altijd moe ? (Als ze hypergevoelig is nemen ze heel veel prikkels op uit hun omgeving en dat kost veel energie). Mijn dochter is ook lang heb ook wel het idee dat ze veel groeit en dus hebben ze die slaap ook echt nodig. Zij slaapt ook in de nacht vaak 9 of 10 uur en dan smiddags vaak 2 a 3 uur. In het begin was ze vaak moe bij de opvang (door de nieuwe indrukken ) nu is dat wel minder geworden. In elk geval goed dat jullie het ook even na laten kijken misschien heeft ze ergens een tekort.

één maand geleden

Reactie op Carolien78

Mijn dochter heeft ook best veel slaap nodig. Is je dochter ook heel actief ...
Ja ik heb wel het idee dat ze over dingen ‘nadenkt’. En ze snel met bepaalde dingen zit. Maar ze zegt niet veel.. En dat maakt het een beetje moeilijk voor mij.

één maand geleden

Eerder naar bed overdag? Rond 11 uur? Ipv rond 13 uur? Ze is immers vroeg wakker.. Dus misschien over haar vermoeidheid heen waardoor ze alleen maar meer moe bliift.. En gewoon terug in bed stoppen.. Dan maar huilen.. Is 't geen 7 uur, mag je niet uit bed.. Dit werkt bij ons goed.. Zit er al van klein af aan in.. Ze heeft nooit een fles gehad voor 7 uur.. Nu roept ze vanuit bed *maam, is het al 7 duur?! " 😅 ergens heeft de het woord verkeerd opgevangen hahah