16 Reacties

3 jaar geleden

Bij mijn eerste, heb ik dit gebruikt.. ik heb een kleine scheur in mn schaamlip gekregen, verder niet ik heb het wel in combinatie met de Frambozenblad thee gebruikt.. ga het nu weer gebruiken..

3 jaar geleden

Zo das een hele mond vol die naam haha. Ik ben al 38 weken. Zou het dan nog zin hebben om deze te gebruiken?🤷‍♀️

3 jaar geleden

En waar kan je dit kopen?😁

3 jaar geleden

Reactie op keremc

Bij mijn eerste, heb ik dit gebruikt.. ik heb een kleine scheur in mn schaa ...
Dit beide kan je vanaf week 37 gebruiken?

3 jaar geleden

Reactie op ashleykx

En waar kan je dit kopen?😁
Ik heb gelezen bij de apotheek maar ik zie ze via internet ook bij de etos.

3 jaar geleden

Ben niet zo van de homeopatische middelen. Drogisterijen kloppen je zakken leeg met dit soort middeltjes. Er zit een enorme marketing achter dit soort producten i.p.v. serieuze wetenschap. Vagina douchegels terwijl je vagina zelfreinigend werkt en alleen water voldoende en gezonder is, hoestsiropen die helemaal niet werken, middeltjes tegen kalknagels die alleen aam symptoombestrijding doen maar het probleem niet oplossen en ga zo maar door. Klinkt als inspelen op de angsten van een zwangere vrouw. Ik ben hier niet van maar iedereen moet dit voor zichzelf weten. Een positief placeboeffect is immers ook een effect. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Samanthavw

Dit beide kan je vanaf week 37 gebruiken?
Ja vanaf 37 weken inderdaad, ik ging ook veel minder vloeien na mijn bevalling. Ik heb er wel echt baat bij gehad..

3 jaar geleden

Ik heb het niet gebruikt en had een mega snelle bevalling, ik ben wel iets ingescheurd maar dat is echt minimaal. Ik had binnen 3 dagen nog maar 1 hechting en voelde mij na de bevalling al heel snel super goed (alleen moe maar goed wie is dat niet met een pasgeboren kindje🤣). Dus het is maar altijd de vraag bij degene waarbij het geholpen lijkt te hebben of het daadwerkelijk door die middeltjes is gekomen of niet. Dit kan alleen maar uitgetest worden als zij nog eens zwanger zijn en het niet gebruiken, maar ook dan kan het een vertekend beeld zijn

3 jaar geleden

Ik ga morgen even checken wat mijn verloskundige hiervan zegt. Ik heb ze namelijk ook op mijn lijstje staan. Net als het hormoon oxytocine, bevordert ook de borstvoeding, aangezien ik nog geen druppeltje melk heb gezien bij me. Iemand hier ervaring mee? Ben vandaag 38.5 wkn

3 jaar geleden

Ik ga morgen even checken wat mijn verloskundige hiervan zegt. Ik heb ze na ...
En wat zei de verloskundige erover? Ik heb namelijk ook nog geen melkproductie.

3 jaar geleden

Ik ga morgen even checken wat mijn verloskundige hiervan zegt. Ik heb ze na ...
Dat is het knuffelhormoon. Veel met je partner knuffelen dus. Je wekt het al op door elkaar in de ogen te kijken. 😊

3 jaar geleden

Ik ga morgen even checken wat mijn verloskundige hiervan zegt. Ik heb ze na ...
Ik had gelezen dat bij heel veel vrouwen de melk pas komt wanneer het kindje geboren wordt! Ik heb ook nog niets, en ik denk dat we daar alleen maar blij mee moeten zijn, dat je nu nog geen lekkende borsten hebt!

3 jaar geleden

Mijn vk heeft vanmiddag inwendig gecheckt en mijn baarmoedermond is nog bijna helemaal gesloten. Iom haar begin ik morgen met korrels van bovenstaand. De druppels daar zit alcohol in en de tabletten waren niet meer te krijgen. Ben benieuwd of het gaat helpen🤞

3 jaar geleden

Mijn vk heeft vanmiddag inwendig gecheckt en mijn baarmoedermond is nog bij ...
Mag ik vragen waar je dezen kan halen?

3 jaar geleden

Reactie op Samanthavw

En wat zei de verloskundige erover? Ik heb namelijk ook nog geen melkproduc ...
Door te kolven maak je dit stofje aan en idd door sex en te knuffelen met je partner. Kolven zal wel wat meer tijd in gaan zitten wil het baten.

3 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Mag ik vragen waar je dezen kan halen?
Bij de apotheek. Als ze niet op voorraad hebben kunnen ze het bestellen en is het er binnen 1 dag