62 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

De tussen jasjes bij de zeeman.... Ik wil ze alledrie! Echt te schattig
Welke bedoel je dan? Wij moeten eigenlijk ook nog een tussenjasje hebben maar had geen leuke voor een normale prijs gezien nog

3 jaar geleden

Vinted 🤗

3 jaar geleden

Prenatal, Hema, Wibra, Zeeman. En vanuit de outlet of in de uitverkoop, Feetje, Name It en Z8. En wij vinden de rompers van de Action heel fijn.

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Welke bedoel je dan? Wij moeten eigenlijk ook nog een tussenjasje hebben ma ...
Bij de zeeman liggen tussenjassen soort regenjas met binnenvoering. Groen, roze en geel. Kwam net de winkel in. (kan ze op de site niet vinden.)13 euro H&m heeft ook leuke schattige betaalbare tussenjassen.. 20 euro.. Hele slechte foto's.. Links is zeeman rechts is H&m.. Heb ze beiden niet gekocht omdat we nog een jasje hebben. Maar mogelijk koop ik hem binnenkort wel 😂🙈

3 jaar geleden

Oh dan ga ik nog eens kijken morgen. Thanks!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Bij de zeeman liggen tussenjassen soort regenjas met binnenvoering. Groen, ...
Dit zijn de jasjes van de zeeman!

3 jaar geleden

Reactie op Lauva

Prenatal, Hema, Wibra, Zeeman. En vanuit de outlet of in de uitverkoop, Fee ...
De joggingbroekjes van action zijn ook fijn :)

3 jaar geleden

Baby-deluxe heeft sinds kort een Facebook pagina. Eerst deden ze aan huis verkopen. En zooooooooooooo leuk die kleertjes, en qua prijs top😀😀😀 en toooop kwaliteit!!😃😃 https://m.facebook.com/Baby-deluxe-100999809001634/ hier is 't linkje 😍😍😍

3 jaar geleden

Hebben jullie al een winterjas? Ik wacht het weer nog even af. Hij heeft momenteel een dikke vest die we als jas gebruiken. Een echte waterdichte jas is nog niet nodig. Vind het zonde als het pas over 2 maanden koud wordt en hij er alweer uitgegroeid is. Straks doen we ook weer de bekleding met zak in de wandelwagen.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Dit zijn de jasjes van de zeeman!
Omg zitten daar nou ook laarsjes bij? Hoe cute

3 jaar geleden

Hebben jullie al een winterjas? Ik wacht het weer nog even af. Hij heeft mo ...
Nee ik heb een tussenjas voor nu en zie wel hoever ik daarmee kom. Ik koop ook graag pas dingen als het zover is want je hebt gelijk je weet nooit hoe de maat is over een tijdje of hoe streng de winter wordt.

3 jaar geleden

Hebben jullie al een winterjas? Ik wacht het weer nog even af. Hij heeft mo ...
Ik heb in mijn kinddossier de groeilijn gevolgd en aan de hand daarvan de maat gegokt voor komende winter 🤣🤣🙈 We hebben een groen "regen" jasje van prenatal. Hij is gevoerd, wind en waterdicht, capuchon en elastieken bandjes aan het eind van de mouwtjes. Maatje 80 gedaan. Hij hangt nu nog tussen 68 en 74 in.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik heb in mijn kinddossier de groeilijn gevolgd en aan de hand daarvan de m ...
Ik had van 't voorjaar een jasje gezien met 't idee ohh.. Komt wel goed.. Maatje 80.. Ik heb gisteren bij de zeeman 't zelfde jasje aan gedaan gewoon omdat 't kan... Maatje 86 was net oké.. Ik ben Heeel blij dat ik hem toen terug heb gedaan 😂

3 jaar geleden

Hema, Ziloen, Dilling 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik had van 't voorjaar een jasje gezien met 't idee ohh.. Komt wel goed.. M ...
Haha snap ik, wij gaan met de kleine op de fiets naar de opvang en naar opa en oma dus ik verwacht wel dat hij eerder aan "moet". Vooralsnog verzuipt hij erin 🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Haha snap ik, wij gaan met de kleine op de fiets naar de opvang en naar opa ...
Dan heb je wel een goede jas nodig ja!

3 jaar geleden

Veel van Zara, verder H&M, Prenatal en (duurder) Name it en 1+ in the family ❤️

3 jaar geleden

Heeeeel veeeel Zara en mango baby

2 jaar geleden

Hi allemaal, ik heb altijd de rompers van Zeeman omdat daar veel stretch in zit en ik een slanke zoon heb zit dit goed. Nu is de levering heel slecht bij alle filialen en krijgen ze bijna niks meer binnen. Iemand de tip welke rompers hierop lijken?? 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Shar35

Hi allemaal, ik heb altijd de rompers van Zeeman omdat daar veel stretch in ...
Die van de primark (7 stuks korte mouw verpakt) vind ik ook erg fijn voor onze slanke zoon. Wie weet kan je daar wat mee?