28 Reacties

6 jaar geleden

Sommige prenatal winkels zijn open馃グ

6 jaar geleden

Reactie op Keesje1

Sommige prenatal winkels zijn open馃グ
Thanx, daar ga ik zeker even kijken!

6 jaar geleden

Sommige Babypark megastores zijn open. Ik weet alleen niet of ze hier ook zwangerschapskleding hebben

6 jaar geleden

Mocht je toch willen bestellen, bij asos hebben ze super veel sale op maternity kleren, vooral prachtige vrolijke jurken voor de zomer!!

6 jaar geleden

Ik volg even, want hoe moet je dat met maten doen? Ik draag normaal maat 34 a 36

6 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Mocht je toch willen bestellen, bij asos hebben ze super veel sale op mater ...
Ik had het gezien. Dank je! Waarschijnlijk ga ik ook wel wat bestellen maar altijd lastig in te schatten hoe een merk valt

6 jaar geleden

Reactie op Thmr

Ik volg even, want hoe moet je dat met maten doen? Ik draag normaal maat 34 ...
Je moet gewoon je draagmaat aanhouden die je had voor de zwangerschap. De kleding rekt mee op plekken waar het moet. Maar ja.. dan moet je wel weten hoe een bepaald merk valt qua maat 馃槄

6 jaar geleden

Voor degene die wel willen bestellen mamalicous (is van Only en Vero moda etc) heeft fijne broeken. Gewoon dezelfde maat als voor je zwangerschap bestellen.

6 jaar geleden

Bonprix

6 jaar geleden

Kijk ook eens op Otrium, is een soort outlet met korting op veel duurdere merken zoals Supermom en Noppies

6 jaar geleden

H&M heeft ook echt leuke dingen! En Zalando ik bestel altijd een hele doos vol en retourneer de rest gewoon weer haha. Vooral nu ik het huis niet uit mag 馃檲

6 jaar geleden

Reactie op Wyoooon

Bonprix
Is online maar bedankt

6 jaar geleden

Reactie op Tessa_tls

Kijk ook eens op Otrium, is een soort outlet met korting op veel duurdere m ...
Als ik een keer in A'dam kom ga ik kijken maar die kans is heel klein. Maar bedankt! Misschien dan online kijken

6 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

H&M heeft ook echt leuke dingen! En Zalando ik bestel altijd een hele d ...
Het gaat om winkels die open zijn. H&M is niet open. De online winkels heb ik allemaal wel gevonden... maar bedankt!

6 jaar geleden

Prenatal

6 jaar geleden

Black & Blue in den helder..

6 jaar geleden

Black & Blue in den helder..
Bedankt maar dat is te ver rijden

6 jaar geleden

H&M en Prenatal!! En als iemand naar een fijne bevallingsjurk/pyjama zoekt dan moet je zeker bij bonprix zijn!

6 jaar geleden

H&M, C&A maar ook Lidl (online shop) echt goedkoop 馃槵

6 jaar geleden

Bij prenatal momenteel 2+1 gratis!!!馃グ