23 Reacties
5 jaar geleden
Campingbedje. Heb je later ook nog plezier van als je kleintje groter is. En je kunt het in de zomer ook gebruiken als box voor in de tuin 👍
5 jaar geleden
Campingbedje. Bak van de kinderwagen is niet geschikt om in te slapen. Zo'n deryan opgooi tentje is fijn als ze heel klein zijn en het bedje op bed kan staan maar als ze gaan bewegen en je moet je baby op de grond in zo'n liggen is niet echt chill. Plus mijn zoontje heeft dat ding gemold met 8 maanden dus ze zijn niet echt stevig haha
5 jaar geleden
Wij zijn net terug van een weekendje weg. Ik weet niet of je er eentje hebt, maar wij hebben onze kleine meid in haar nestje laten slapen hebben het matras van de reiswieg in het nestje gelegd en vervolgens het nestje in het ledikant die we hadden bijgeboekt.
Ze heeft al die nachten heerlijk geslapen en we konde de dekens goed straks om het nestje wikkelen dus daar was ook geen gevaar :)
Heel veel plezier op jullie kleine vakantie!!
5 jaar geleden
Onze bak van de wandelwagen is geschikt om een nachtje in te slapen. Let wel, dit geldt niet voor elke wagen.
Als de baby groter is dan een campingbedje. Kan zo'n tentje alleen op een bed of ook zonder? Als je niet altijd een bed tot je beschikking hebt om het tentje op te zetten dan is dit tentje wel beperkt qua mogelijkheden.
5 jaar geleden
Onze bak van de wandelwagen is geschikt om een nachtje in te slapen. Let we ...
Wij gebruikten voor de oudste vaak het deryan tentje.
Hier zit een opblaasmatrasje bij. En een slaapzak die er precies in past voor als je kindje wat groter is.
Ik vond het tentje ideaal, omdat ik vaak met mn dochter met de trein op stap ging en het tentje is heel licht en klein op de vouwen.
5 jaar geleden
Reactie op NellekeJasmijn
Hier zit een opblaasm ...
Kijk dit is nou handige informatie!! :)
5 jaar geleden
Wij hebben met de oudste, toen hij 8 weken was, hem in de reiswieg van de kinderwagen gedaan. Was wel een baby bedje maar die vonden we erg laag met zijn leeftijd. Hij sliep wel al vanaf geboorte in z’n ledikant. En wij hadden via marktplaats een koelstra campingbedje met extra matras gekocht en die diende als box. Met de laatste vakantie, vorig jaar niet geweest, was dat z’n bedje en die kon je dan open ritsen aan 1zijde zodat hij eruit kan kruipen.
Je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt! En geloof me je moedergevoel is het juiste gevoel🤗❤️
5 jaar geleden
Die popup tentjes zijn echt waardeloos als je een baby hebt die.licht slaapt. Mijn dochter werd direct wakker van al het gekraak van zo'n ding. De hele dunne 'matrasjes' die er in zitten zijn echt een aanfluiting. Ik zou voor alleen een weekendje de reiswieg gebruiken van de kinderwagen (scheelt weer bagage) en als je langer weggaat zou ik een campingbedje gebruiken (wel even goed kijken wat vpor matrasje er in zit en desnoods een extra reismatrasje erbij halen).
5 jaar geleden
Zelf doen wij het in de kinderwagen, als jullie kinderwagen daar niet geschikt voor is dan kun je altijd ook nog een campingbedje gebruiken. Suc6!
5 jaar geleden
Reactie op Lao
Wij zijn ook een paar daagjes weggeweest. De baby (10 weken) heeft heerlijk ...
Dit heb ik dus ook, m'n dochter slaapt thuis in de wieg en vind zo'n campingbedje zo groot inderdaad! Dus gewoon in de kinderwagen?
5 jaar geleden
Zelf doen wij het in de kinderwagen, als jullie kinderwagen daar niet gesch ...
Wat is niet geschikt?
5 jaar geleden
Onze bak van de wandelwagen is geschikt om een nachtje in te slapen. Let we ...
Ja dat tentje lijkt me toch ook niet ideaal. Maar wanneer is de wandelwagen niet geschikt om in te slapen?
5 jaar geleden
Reactie op NellekeJasmijn
Hier zit een opblaasm ...
Dank voor de tip! wij doen ook veel met de trein, dan is een campingbedje echt geen optie.
5 jaar geleden
Ja dat tentje lijkt me toch ook niet ideaal. Maar wanneer is de wandelwagen ...
Wanneer je niet het soort matras hebt dat geschikt is om een nachtje op te slapen of wanneer je kind begint te rollen, zichzelf op kan trekken, maar dan gebruik je de bak sowieso niet meer.