303 Reacties

3 jaar geleden

Als ik het heb over mijn extreme misselijkheid en mensen zeggen: tsjah dat hoort er bij hè? (Met de meest betweterige toon) DAT WEET IK OOK WEL MAAR DAN IS HET NOG WEL VERVELEND!!!!! Zucht. Zo. Dat moest ik even kwijt.

3 jaar geleden

Rommel pffff of slingerende vieze kleding stukken in de douche 😣

3 jaar geleden

(Schoon) ouders en hun adviezen. Af en toe ook aan mijn partner ....

3 jaar geleden

Discussie met mijn vriend... Waarom ben jij zo chagrijnig? 😂😂

3 jaar geleden

Of ik het red nu met m'n peuter nu ik zwanger ben, omdat ik al begin te groeien volgens sommigen

3 jaar geleden

Ik hoop dat ik nooit te maken krijg met buikaanrakers!! Ik zal ook echt niet aardig zijn tegen mensen die zomaar gaan voelen.. ze zijn alvast gewaarschuwd haha! Gelukkig nog nergens last van gehad, maar dat kan ook niet anders, niemand weet het nog! Wij wachten nog even op een goede termijn echo, zodat we teleurstelling voorkomen en we dan niet 100x alles hoeven uit te leggen 😊

3 jaar geleden

Reactie op ProudMommy2

Of ik het red nu met m'n peuter nu ik zwanger ben, omdat ik al begin te gro ...
Komt goed geloof mij hier een peuter en een baby en groei ook snel komt goed 💖

3 jaar geleden

Tig keer horen dat je weinig slaap zal hebben door de baby en dat ik nu moet genieten voordat hij/zij komt 🙄 like alsof je leven dan helemaal ophoudt

3 jaar geleden

Aan de reacties van mn vriend die zelf al 2 kinderen heeft en daardoor denkt alles te weten. 'Oh dan heb je hier last van' 'en dat komt daardoor' ggrr...

3 jaar geleden

Ik hoop dat ik nooit te maken krijg met buikaanrakers!! Ik zal ook echt nie ...
Dit zei ik ook al vanaf dag 1. Blijf met je poten van me af. 🤣 wordt vast gezellig hahaha

3 jaar geleden

Reactie op H91

Dit zei ik ook al vanaf dag 1. Blijf met je poten van me af. 🤣 wordt vast ...
Ja, ik snap ook echt niet dat mensen dat zomaar doen hoor!!😱 maar we moeten het gewoon niet laten gebeuren💪🏻 dan zijn we maar onaardig😂

3 jaar geleden

Dat iedereen aan taard en alles zit bij schoonouders en k bak fruit krijg omdat dat beter is

3 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

Dat iedereen aan taard en alles zit bij schoonouders en k bak fruit krijg o ...
Grrr. Daar zou ik ook van balen. Ik zou dan zeggen: calcium is ook goed voor de baby. 🤣😂

3 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

Dat iedereen aan taard en alles zit bij schoonouders en k bak fruit krijg o ...
NOOOOOO! 🤣🤣🤣🤣🤣 Is dit serieus echt gebeurd? En heb jij dan toch minstens even bij iedereen een lik slagroom van de taart gesnoept...?! Hahahaha! Ik vind dit materiaal voor een komische scène 😂

3 jaar geleden

Kayleigh4 en H91, dit wat voor jullie?

3 jaar geleden

Ik erger me aan mensen die vragen: ‘’Was het gepland?’’. Dat gaat anderen gewoon helemaal niks aan. Ze gaan ook pas echt blij doen als je de bevestiging hebt gegeven dat het gepland is. 😓

3 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

Dat iedereen aan taard en alles zit bij schoonouders en k bak fruit krijg o ...
Neeeeee dit kan toch niet 🙈

3 jaar geleden

Aan het ongewenste advies en aan me bekken die met 12 weken al aan tobben zijn

3 jaar geleden

Dat mensen vragen of je wel Foliuimzuur slikt. En dat je het echt niet naar de opvang moet brengen zolang het nog niet kan praten. Waar bemoeien mensen zich mee? Mensen hoeven ook niet aan me te gaan zitten straks, dan ga ik echt meppen hoor...

3 jaar geleden

@BIJTJE18-12 ja dit is echt gebeurd ik heb vervolgens mijn vriend zijn taard opgegeten toen hun met zijn alle gingen roken morgen uitgenodigd voor BBQ bij schoonouders erg benieuwd hoe dit gaat lopen en wat ik nu van ze mag eten