303 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind verschrikkelijk heb nu 3 eigen 2 bonus 1 onderweg ongelukje?? Ja., maar meer dan welkom

4 jaar geleden

De mensen die als eerste vragen, weet je al wat het wordt... 😡 jaa... een baby! Iedereen vind het belangrijker wat het geslacht is, of dat het überhaupt goed gaat. Ik word dat een beetje zat, en kan er ook steeds bozer over worden (hormonen). En dan praat je er over, ik zeg de ene keer hem en dan weer haar. Ik weet echt niet wat het wordt. En dan zitten ze gelijk, ooohh wordt het een jongetje... Oohh het wordt een meisje. Op een gegeven moment zeg ik, geloof maar wat je denkt, ik heb geen idee. En dan komt, je weet het wel, maar wilt het niet zeggen. NEEEEE IK WEET HET NIET! Waarom kan iedereen dat zo moeilijk accepteren. Moest het even kwijt...

4 jaar geleden

Reactie op SuzanneBS

De mensen die als eerste vragen, weet je al wat het wordt... 😡 jaa... een ...
Oh ik begrijp je helemaal. Wij willen niet weten wat het is maar mensen blijven inderdaad zulke dingen zeggen...

4 jaar geleden

Reactie op Brownie

Oh ik begrijp je helemaal. Wij willen niet weten wat het is maar mensen bli ...
Jaaaa, moe wordt je ervan. Ik weet het nog niet. Maar ik wil wel zelfstandig de keuze kunnen maken, en al dat commentaar dat je dan krijgt als je dat aangeeft 😧

4 jaar geleden

Reactie op Frau-M

Heel herkenbaar. Ik blijf ook bewust fulltime werken en mijn man gaat naar ...
Ja dit dus... ik ben beroepsmilitair en werk fulltime. Ook doe ik nog een opleiding ernaast. Ik ga uiteraard niet voor lange tijd weg ivm met dochter van 4 en niet elke militair heeft een functie ver weg. Mijn kind komt niks te kort en als ik thuis ben, krijgt ze alle aandacht. Ik heb wel eens de vraag gekregen waarom ik dan in vredesnaam aan kinderen ben begonnen... En inderdaad, een slechte moeder, want ja je bent toch nooit thuis? Mensen denken altijd alles te weten. Bemoei je lekker met je kippen 😂

4 jaar geleden

Waar ik me aan erger.. me schoonmoeder die aan me vraagt hoe het gaat... waarop ik antwoord , goed alleen vreselijke last van bandenpijn/groeipijn En waarop zei vervolgens zegt.. o nu al?? Dat is vroeg ik had het pas veel later. Pfff Jaa iedereen is anders gelukkig en ik ben 19 weken me buik is ook echt gegroeid de laatste 2 weken Gek hè dat ik daar dan last van heb?!! 😓😅

4 jaar geleden

Reactie op Ien82

In het begin zat ik er ook erg mee en voelde me daardoor oud. Maar de laats ...
Ik denk maar zo, eerder kwam het er niet voor door niet de juiste partners... en nu wel. Bovendien heb ik alle boeverijtjes wel beleefd en ben ik toe aan moeder worden!

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Waar ik me aan erger.. me schoonmoeder die aan me vraagt hoe het gaat... ...
Arghhh überhaupt dat mensen het continu vergelijken 😭

4 jaar geleden

ik merk de laatste dagen dat ik het vervelend begin te vinden als mensen zeggen: nou je ziet nog niet zoveel he.. het is nog niet zichtbaar. voor mijn gevoel al een mini babybelly en als ze dat zeggen denk ik hm toch niet zeker. me 2e zwangerschap nu 17 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Kimm91

ik merk de laatste dagen dat ik het vervelend begin te vinden als mensen ze ...
Tis nooit goed!! Ik heb niemand horen zeggen dat je al een mooi buikje hebt voor de termijn. Tis of te klein of te groot 😅 En ik heb het idee alsof veel mensen denken dat de grootte van de buik ook iets zegt over de grootte van de baby terwijl dat niet zo is

4 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Tis nooit goed!! Ik heb niemand horen zeggen dat je al een mooi buikje hebt ...
nee precies dat dus haha. ja dat denk ik ook.

4 jaar geleden

Terwijl ik vertel dat ik heel kortademig ben en dat naar vind: “Oooooh, wacht maar, je moet nog wel even”. Oh chill, dus ik moet vrede hebben met het gevoel dat ik ga hyperventileren als een gesprek voer omdat... ik nog best lang zwanger ga zijn? En: “Ja, als ik zo ga staan zie ik er ook zwanger uit”. Thanks, ik strekte even omdat mijn rug pijn doet. Zal proberen geen aanstoot meer te geven met mijn postuur.

4 jaar geleden

Reactie op NikeofSamothrace

Terwijl ik vertel dat ik heel kortademig ben en dat naar vind: “Oooooh, wac ...
Hahahahhaa zo herkenbaar

4 jaar geleden

Collega die zwanger is en toch stug door roken.... Het is zo slecht voor je kindje en dan zeg je er subtiel wat van, en het antwoord ja maar kheb zo'n stress anders...

4 jaar geleden

Dat mijn schoonmoeder doodleuk op een verjaardag waar de bbq aanstond een opmerking maakt over het feit dat ik een 2de bord eten pak (normale portie). Zij pakt 2 stukken gebak en daar zeg ik toch ook niets van! Bemoei je lekker met je eigen! 😡

4 jaar geleden

Mensen die zeggen dat je echt wel een glaasje wijn kan drinken 😣 ....

4 jaar geleden

Reactie op Brownie

Collega die zwanger is en toch stug door roken.... Het is zo slecht voor je ...
Oh vreselijk he! Ik kan die mensen wel wat! Zo hypocriet en egoïstisch.. Vraag me oprecht af of je dan het beste voor hebt met je kind, nu en later.

4 jaar geleden

De vragen: - was het gepland? - wat is je voorkeur? Of wat zou je hopen dat het word? -oh december uitgerekend? Had je niet nog even kunnen wachten? (Ben kapster zzp) Mijn reactie : nou , we hebben al lang genoeg gewacht! (2,5 jaar) Zoooo irritant!

4 jaar geleden

Buikaanrakers (schoonma) Bemoeizuchtige schoonma Ongewenste adviezen (schoonma) Ik wordt er zot van.. 🤕

4 jaar geleden

“Als je bevallen bent, gelijk de volgende.. dan kunnen ze samen groot worden” 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨 Ik ken 2 meiden die na de zwangerschap gelijk zwanger werden van de tweede; Dus ik krijg nu ook ongewenst advies op t gebied van anticonceptie 🙃 Heb dit keer wel gezegd; “Nou jullie zijn wel de laatste twee die mij moeten adviseren op t gebied van anticonceptie😅 Dat hebben jullie wel laten zien.” Hoiiiiiiii. Wordt steeds gekker🤦🏽‍♀️