303 Reacties

4 jaar geleden

Dat mijn schoonmoeder doodleuk op een verjaardag waar de bbq aanstond een o ...
Heel onbeleefd.

4 jaar geleden

Reactie op Viv123

Mensen die zeggen dat je echt wel een glaasje wijn kan drinken 😣 ....
Raar hè! Heb ik ook al te horen gekregen van e.a. andere zwangere. 😳

4 jaar geleden

Ik wil een sticker op mijn auto: mijn kind hoeft niet dood door jou aso rijgedrag. Zo veel mensen die hard aan komen rijden terwijl ze van ver genoeg aan komen rijden om hun gas los te laten, dan gaan bumper kleven, toeteren en met de lichten knipperen en die je dan afsnijden omdat je niet per direct aan de kant gaat (omdat het niet kan want je bent zelf aan het inhalen). En dan houd ik mij netjes aan de snelheid en rijden zij zelf ongeveer 20/30 km per uur te hard. Idioten. Ik vind het echt erger geworden sinds het terug gebracht is naar 100 km p/u.

4 jaar geleden

Uitgerekend op 5 december: nou had je niet een andere datum kunnen plannen? - Euh nee valt niet te plannen.. Ik had al wel eerder een tweede verwacht bij jullie...... - tja, ook dat viel niet te plannen. Er zou ook een tweeling eerder komen maar dat werd een miskraam. Jeetje nog maar 18 weken en al zo'n buik? Hoe kan dat zo snel gaan??? Mensen verwachten altijd zo veel van anderen.. daar kan ik mij op dit moment zo aan ergeren...

4 jaar geleden

Reactie op Lentezon

Uitgerekend op 5 december: nou had je niet een andere datum kunnen plannen? ...
Ooohhh die eerste 2 zinnen zijn wel heel erg pijnlijk..😔

4 jaar geleden

"jullie verveelde jezelf zeker tijdens de corona" alsof we alleen toen bezig waren om een wonder te realiseren 🤦

4 jaar geleden

Momenteel aan mn vriend welke loopt te huilen dat hij alweer eten moet maken en zo moe is 😒😒😒😒maar even vergeet dat zn was alweer aan de lijn hangt en vanavond in de kast ligt en op vrijdag (bijna) hele huis wordt schoongemaakt. Hij even vergeet dat hij bijna elke avond aan het gamen is. En even vergeet dat mn lijf 24uur per dag bezig is een kind te maken!!! Hij heeft het zo zwaar......elke avond koken 😒😒😒

4 jaar geleden

Reactie op NoHa

Momenteel aan mn vriend welke loopt te huilen dat hij alweer eten moet make ...
Haha jaa als mannen 1x de stofzuiger weten te vinden willen ze praktische een applausje🤣

4 jaar geleden

Reactie op NoHa

Momenteel aan mn vriend welke loopt te huilen dat hij alweer eten moet make ...
Dit ... echt zo herkenbaar

4 jaar geleden

Reactie op Lise_xx

Buikaanrakers (schoonma) Bemoeizuchtige schoonma Ongewenste adviezen (schoo ...
Ik had nooit echt veel met m’n schoonmoeder, maar kan d’r niet meer uitstaan sinds ik zwanger ben 🤢

4 jaar geleden

Reactie op erika88

De vragen: - was het gepland? - wat is je voorkeur? Of wat zou je hopen dat ...
Precies dit. Ook bij ons wat is je voorkeur of was je voorkeur. Vind dat ook zo vreemd. En hier ook 2,5 jaar bezig geweest en dan zeg je december.. Ohh wat een rond maand. Had je dat niet anders kunnen plannen?? Uhmm nee...

4 jaar geleden

- onbekende/bekende mensen, als ze horen dat ik zwanger ben van een tweeling. “Is het natuurlijk gegaan”??? Wtfffff wat gaat jou dat aan?

4 jaar geleden

- ik erger me eraan dat ik merk dat ik mensen om me heen kwijt raak. Ik heb het idee dat ze het niet kunnen handelen dat mijn leven heel erg gaat veranderen. - of me moeder die wil bepalen naar wie ik een geboortekaartje ga sturen en naar wie niet... ( we geven een kraam feest en ze vind het lullig dat ik Pietje wel uitnodig en Jantje niet) ( wat zal me man blij zijn dat ik niet alleen over zijn moeder zeur hahaha 😂🤣)

4 jaar geleden

Reactie op Sammetje

Ik wil een sticker op mijn auto: mijn kind hoeft niet dood door jou aso rij ...
Dit dus!

4 jaar geleden

De broer van mn vriend die bij de baby reveal zei dat mn vriend een wuss was, omdat hij alleen maar meisjes kreeg. Als je het uit gaat rekenen: Met zn ex heeft mn vriend 2 kinderen: een meisje en een jongen. Met mij heeft mn vriend ook 2 kinderen: 1 miskraam was een jongen en nu krijgen we een meisje. Hijzelf heeft alleen een jongen en een meisje.

4 jaar geleden

De opmerking dat ik moet gaan sporten met het argument dat de bevalling / het herstel makkelijker wordt. Dit MAG ik niet eens van de gynaecoloog ivm te hoge bloeddruk.

4 jaar geleden

Mijn schoonvader zijn eerste reactie was: “ dan krijgen jullie een Corona b ...
Ja vreselijk.. dat mensen dat durven zeggen gewoon...

4 jaar geleden

Reactie op CarolienJansen

Dit dus!
Wat ik zelf wel vervelend vind is dat automobilisten die 100 km per uur rijden, ook een auto inhalen die 100 km per uur rijden... en dat duurt echt zooooo lang voor dat ze er langs zijn😬

4 jaar geleden

Ze doet niet veel verkeerd behalve jongensnamen opdringen die ik écht niet leuk vind, maar om een of andere reden kan ik mijn schoonmoeder niet hebben op het moment. Hiervoor nooit last van gehad dus zullen de hormonen wel zijn

4 jaar geleden

Ook bekenden die vragen welke namen ik leuk vind voor ons kindje en bij alles zeggen “oh nee dat vind ik echt heel stom” 🙄 jij vraagt aan mij wat ik leuk vind ik niet aan jou😂 daarbij is het mijn keus